Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Jeg tenker julegaver. Har dere noe tips? Hva ville dere kjøpt eller skal kjøpe? Anonymous poster hash: 0effb...51d
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Hvor får du rabatten fra? Wik og Walsøe whitewood tekopp Kaffekanne Presskaffekanne Jerngryte Termokopp Vannkanten Vase Jeg ville kjøpt tekopp (til meg selv ), termokopp til noen den passer til, vase... Anonymous poster hash: 9cf6a...7cc
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Jeg fikk den på sms, får den nok om du melder deg inn i kundeklubb :-) HI Anonymous poster hash: 0effb...51d
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Jeg var innom en Tilbords i dag for å bruke tilbudet men det var jo så tynt utvalg. Masse hyller stod helt tomme (og alle Kähler tingene var ryddet bort). Var ikke noe igjen der jeg hadde lyst på gitt. Håper ikke de hadde ryddet unna populære varer for å unngå at de ble solgt med rabatt. Anonymous poster hash: 68476...2e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå