Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Jeg fikk en skikkelig kink i korsryggen i går og klarte ikke å bøye meg i det hele tatt. Det meste gjorde vondt, men jeg klarte å gå og stå litt. Etter en haug med Ibux fikk jeg i det minste laget middag og lagt ungene. Nå er det første skoledag og kinken er litt bedre, men langt i fra bra. Jeg som hadde gledet meg sånn til å følge jenta mi gruer meg nå for å måtte stå og gå så lange med den veldig vonde ryggen min Noen som har noen gode råd for hvordan jeg kan bli bedre fort? Anonymous poster hash: d5926...040
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Voltaren 100mg sammen med paracet hjelper meg en del, men eneste som hjelper skikkelig er å ta tiden til hjelp. Kanskje en kiropraktor kan hjelpe deg? Men snakk meg legen/legevakten og skaff deg 100mg voltaren er mitt beste tips. Anonymous poster hash: f682d...f2c
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Voltaren 100mg sammen med paracet hjelper meg en del, men eneste som hjelper skikkelig er å ta tiden til hjelp. Kanskje en kiropraktor kan hjelpe deg? Men snakk meg legen/legevakten og skaff deg 100mg voltaren er mitt beste tips. Anonymous poster hash: f682d...f2c Takk for tips, men spørs om jeg får det til før skolestart nå. Jeg klarer ikke å kjøre bilen og mannen er på jobb :/ Det er alt for langt å gå til apoteket. Jeg har Ibux og Paracet, men det hjelper bare litt. Kanskje jeg kan ta en litt høyere dose enn vanlig? I går tok jeg 2 Ibux, men kanskje jeg kan ta 3? HI Anonymous poster hash: d5926...040
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Voltaren 100mg sammen med paracet hjelper meg en del, men eneste som hjelper skikkelig er å ta tiden til hjelp. Kanskje en kiropraktor kan hjelpe deg? Men snakk meg legen/legevakten og skaff deg 100mg voltaren er mitt beste tips. Anonymous poster hash: f682d...f2c Takk for tips, men spørs om jeg får det til før skolestart nå. Jeg klarer ikke å kjøre bilen og mannen er på jobb :/ Det er alt for langt å gå til apoteket. Jeg har Ibux og Paracet, men det hjelper bare litt. Kanskje jeg kan ta en litt høyere dose enn vanlig? I går tok jeg 2 Ibux, men kanskje jeg kan ta 3? HI Anonymous poster hash: d5926...040 Ville ikke tatt mer en, hva som står på esken, uten å ha snakket med lege først. Anonymous poster hash: f682d...f2c
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Voltaren 100mg sammen med paracet hjelper meg en del, men eneste som hjelper skikkelig er å ta tiden til hjelp. Kanskje en kiropraktor kan hjelpe deg? Men snakk meg legen/legevakten og skaff deg 100mg voltaren er mitt beste tips. Anonymous poster hash: f682d...f2c Takk for tips, men spørs om jeg får det til før skolestart nå. Jeg klarer ikke å kjøre bilen og mannen er på jobb :/ Det er alt for langt å gå til apoteket. Jeg har Ibux og Paracet, men det hjelper bare litt. Kanskje jeg kan ta en litt høyere dose enn vanlig? I går tok jeg 2 Ibux, men kanskje jeg kan ta 3? HI Anonymous poster hash: d5926...040 Smør deg med Ibux gele eller voltaren gel. Du kan ta 400 mg Ibux + 1 paracet Anonymous poster hash: 9c7f8...66c
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 Du får kjøpt Voltarol 25mg reseptfritt på apoteket. Ta to av disse sammen med Paracet to-tre ganger omdagen. Det tilsvarer Voltaren 50mg som du ville fått av legen hvis du gikk til den med ryggen din. Anonymous poster hash: b56fc...bda
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #7 Skrevet 17. august 2015 Bestill time til kiropraktor snarest. Å sitte er det dummeste du gjør. Stå, gå, ligg Hvis du klarer - "heng deg" lett etter armene og prøve å slappe av (fra undersiden av en trapp f.eks.) for å få strekt ut. Puste dypt. Anonymous poster hash: d1536...a5d
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #8 Skrevet 17. august 2015 Voltaren 100mg sammen med paracet hjelper meg en del, men eneste som hjelper skikkelig er å ta tiden til hjelp. Kanskje en kiropraktor kan hjelpe deg? Men snakk meg legen/legevakten og skaff deg 100mg voltaren er mitt beste tips. Anonymous poster hash: f682d...f2c vet du hvor risikalbelt det er å gi slike 'tips'?? Med mindre du er lege så gir du ikke anbefaling om så store doser voltaren!! Hilsen sykepleier! Anonymous poster hash: 778c9...293
Ziva Skrevet 17. august 2015 #9 Skrevet 17. august 2015 Galskap å gi råd om medisinering når man ikke kjenner forhistorien eller noe. Ring din fastlege og hør med ham/henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå