Gå til innhold

Å hoppe av i svingen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Har lastet ned en mensen app, der det står at jeg får forventa mens 29 august. Stod også at jeg hadde eggløsning den 14.. igår (15) så fikk jeg "slim" på papiret, noe slim som det ikke går an å "dra i".( Beklager for ekle detaljer)... Uansett, har jeg hatt eggløsning på den 15 da?

Var med typen min igår og vi hadde sex, og da hoppa han av i svingen. Vi hadde sex 5-6 ganger i løpet av igår og idag. Er det STOR sannsynlighet for at jeg kunne blitt gravid i å med at jeg var i eggløsningstida og hoppet av i svingen?..

Anonymous poster hash: 85b65...ef3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det er iallefall en god sjanse. Hvis det overhodet ikke passer å være gravid hadde jeg kjøpt meg en pille på apoteket i morgen. Og bestilt time hos legen for prevensjonsveiledning. 

Anonymous poster hash: 2a202...8cc
Skrevet

Håper du på det i og med dere gjentatte ganger velger den metoden midt i eggløsningen? Er han klar over det?

Det er jo fort gjort for mannen å få litt sædavgang før selveste utløsningen, så det kan jo absolutt skje, men ikke nødvendigvis, 

Anonymous poster hash: e4bc5...546
Skrevet

Tja, det er iallefall en god sjanse. Hvis det overhodet ikke passer å være gravid hadde jeg kjøpt meg en pille på apoteket i morgen. Og bestilt time hos legen for prevensjonsveiledning. 

Anonymous poster hash: 2a202...8cc [/acron

Vurderes sterkt! 

Skrevet

Håper du på det i og med dere gjentatte ganger velger den metoden midt i eggløsningen? Er han klar over det?

Det er jo fort gjort for mannen å få litt sædavgang før selveste utløsningen, så det kan jo absolutt skje, men ikke nødvendigvis, 

Vi har gjort den metoden flere ganger..uansett eggløsning eller ikke. Nei, han var ikke klar over det, men vi prøver alltid å være forsiktig da.. 

Skrevet

Vi har gjort den metoden flere ganger..uansett eggløsning eller ikke. Nei, han var ikke klar over det, men vi prøver alltid å være forsiktig da..

Man er ikke forsiktig når man ikke bruker prevensjon...

Skrevet

Tja...jeg er gravid i 20.uke etter å ha benyttet denne metoden...

Anonymous poster hash: 8a37a...5b5

Skrevet

Har mannen din smøring fra penis når han er opphisset?

Det er forskjell på hvor mye menn smører, altså hvor mange dråper som kommer fra erigert penis, men denne smøringen kalles forsats og inneholder sædceller.

Jeg ble gravid av forsatsen. Vi hoppet ikke av i svingen engang, han var bare inne og hilste på under forspillet, utløsningen kom et helt annet sted mye senere.

For oss var det ingen krise da, de to jentene våre ble bare litt tettere i alder enn vi hadde tenkt, men jeg ble absolutt gravid.

Anonymous poster hash: 735a1...517

Skrevet

Jeg blir så oppgitt over slike innlegg! I 2015, når sikker prevensjon er tilgjengelig for alle, så velger voksne mennesker en metode som man i hundrevis av år har visst at er mer enn bare litt usikker! Med mindre dere egentlig synes en graviditet hadde vært helt ok, så er det så uansvarlig som det kan få blitt. Og så lurer folk på hvorfor aborttallene er så høye som de er!

Anonymous poster hash: 2b871...d8d
Skrevet

Har en gutt på 8 år som er et resultat av å "hoppe av i svingen". Om man er ganske fruktbar så fungerer ikke denne metoden!

Anonymous poster hash: 07bce...dbe

Skrevet

Selvsagt er det ikke sikkert! Man må synes det er greit å bli gravid dersom man bruker denne metoden. Vi har brukt den selv i en perode hvor vi helst ville vente litt, men at det var ok om det skjedde. Det skjedde, allerede første måneden faktisk. Resultatet er 6 år og skal begynne på skolen i dag ;)

Anonymous poster hash: 510dd...62f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...