Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Idag har jeg følt meg så utafor med en ekkel hodepine akkurat over øynene, spesielt venstre for meg. Og en underlig kvalme. Har tatt to paracet ikveld men uten virkning. Klarte ikke stå opp før nesten 12, sovet mye siden 23 igår. Var til jordmor på onsdag og da var alt fint. Blodtrykket 110/55. Skal til lege imorgen siden jordmor mente at jeg burde jobbe litt mindre. Men er dt vanlig å føle seg sånn sliten / uvel i kroppen ?? Anonymous poster hash: 84646...6ed
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Ja. Det er ikke unormalt. Kan være forkjølelse og men godt du følges opp. Anonymous poster hash: 6e2a5...79b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå