Gå til innhold

Hodepine og kvalme - uke 28-29


Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg følt meg så utafor med en ekkel hodepine akkurat over øynene, spesielt venstre for meg. Og en underlig kvalme. Har tatt to paracet ikveld men uten virkning. Klarte ikke stå opp før nesten 12, sovet mye siden 23 igår.

Var til jordmor på onsdag og da var alt fint. Blodtrykket 110/55.

Skal til lege imorgen siden jordmor mente at jeg burde jobbe litt mindre.

Men er dt vanlig å føle seg sånn sliten / uvel i kroppen ??

 

Anonymous poster hash: 84646...6ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det er ikke unormalt. Kan være forkjølelse og :) men godt du følges opp.

 

Anonymous poster hash: 6e2a5...79b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...