Gå til innhold

Jeg svir sånn på øynene! Bruker linser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes ut som om jeg er konstant trøtt! Svir fra jeg tar de på til jeg tar de av igjen, pluss litt til! Utrolig slitsomt! Er dette normalt eller kan jeg gjøre noe med det?

Anonymous poster hash: 001f6...ee9

Videoannonse
Annonse
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Da bør du få sjekket øynene dine!

Skrevet

Jeg skal ringe optiker i morgen! Men vet du hva det kan være? Er så redd for at jeg må slutte med linser!:(

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg skal ringe optiker i morgen! Men vet du hva det kan være? Er så redd for at jeg må slutte med linser!:(

Nei, det har jeg overhodet ingen kunnskap om. Men kanskje kan det være nok å bytte linsemerke.

Skrevet

kanskje du har øyekatarr eller noe slik

Skrevet

Jeg ville uansett tatt litt pause fra linsene hvis du svir så mye.....

Kanskje øynene dine trenger det...

Anonymous poster hash: 334e7...f0a
Skrevet

Jeg fikk lignende reaksjon etter å ha brukt "døgnet rundt linser" i flere år, bruker kun dagslinser nå, og avlaster mer med briller enn tidligere. 

Har du en ørliten mikroskopisk rift i linsene så må de kastes. 

Har du dem riktig vei?

Skrevet

Det har vart i flere mnder, blitt verre og verre, og først nå tenker jeg det kan være pga linsene! Har mndlinser som skal være i hele døgnet, men jeg tar de ut hver kveld. Tror jeg vil få meg briller som jeg kan bruke om kvelden, og kanskje prøve et annet merke!

Skrevet

Hatt samme problem. Det hjelper (for meg iallefall) å bytte til briller på kvelden. Jeg gikk også over fra dagslinser til månedslinser i silikon, pga økt kvalitet ifht pris. Du kan også få veldig gode dagslinser, men det koster.. Jeg bruker også mest briller hjemme. Du får kjøpt "tårer" på apotek og optiker. Det hjelper litt.

Skrevet

Jeg hadde litt sånn for litt siden. Var trøtt i øynene, rød i øynene. Fikk beskjed av legen at jeg måtte ta en pause fra linsene i minst 2 uker. Fikk nesten panikk for jeg hater briller.

Fikk streng beskjed om å kjøpe meg briller sporenstraks.

Anonymous poster hash: 764b8...d94

Skrevet

Jeg sørger for at øynene får noen linsefrie timer på kvelden. Er dessuten avhengig av øyedråper.

Anonymous poster hash: 68829...cab
Skrevet

Har du prøvd å bytte linsevæske?

Anonymous poster hash: 2d729...3e1
Skrevet

Jeg blir slik av feil linsevæske. Tåler svært få linsevæsker. Det som fungerer aller best for meg er EverClean, men den er vanskelig å få tak i.

Anonymous poster hash: 7025a...1bc
Skrevet

Man kan bli allergisk mot f.eks. linsevæsken, selv etter lang tids bruk.

Anonymous poster hash: 6f089...8b1

Skrevet

Jeg ville kjøpt et par briller til å bruke hjemme på kvelden, eller hele tiden en periode. Jeg hatet å bruke briller helt til jeg fant noen som var kjempefine. Tok lang tid før jeg fant de rette, men nå liker jeg faktisk å gå med briller. Ikke ser jeg ut som en gammel dame heller ;) Så om du finner de rette brillene kan jeg absolutt anbefale det i en periode før du kan prøve linser igjen.

Anonymous poster hash: ca69d...05a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...