Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Vi var på hyttetur sammen med en kamerat av mannen og kona hans. De bor et annet sted i landet, men inviterte oss med på hytten deres like ved her vi bor. Vi hadde alle fire en veldig god tone. Jeg nevnte at vi har tenkt oss til syden i høstferien, og mannens kamerat sa at de hadde leid leiligheter på et supert sted i fjor. Noen dager etter hytteturen sendte jeg mannens kamerat en melding der jeg spurte etter navn på disse leilighetene fordi jeg skal bestille tur. Han svarte på det og jeg svarte bare med "takk". Så i går sendte han meg plutselig et bilde av seg selv der han sitter på en uteservering med et glass øl. Med teksten "God lørdag". Han sendte ikke det samme til min mann. Var dette rart eller overtolker jeg? Anonymous poster hash: ca1b3...083
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Enn så lenge ville jeg nok ikke lagt så mye i det.. Kanskje han mente å sende til dere begge.. Eller kanskje det bare er helt uskyldig uansett Men skulle det fortsette, ville jeg nok selv hatt stussa litt.. Anonymous poster hash: 80bc5...12d
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Han sendte vel til deg fordi det var du som hadde tatt konakt med han. Jeg ville ikke lagt noe ekstra i det. Anonymous poster hash: addd1...ce4
beef sister Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Et uskyldig bilde kvalifiserer vel ikke akkurat som å flørte med noen?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Ville ikke lagt så mye i det enn så lenge, dere 4 har nylig hatt det kjekt sammen, du lå nok over mannen din på meldingene hans, så han sender en helgehilsen til dere.. Om det derimot fortsetter, jevnt. Så hadde jeg startet å lure noe veldig. Anonymous poster hash: ff913...632
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 Tror nok du legger for mye i det. Anonymous poster hash: be426...b8a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 Hvorfor lurer du på det? Det burde være helt likegyldig om han flørter eller ikke, du er gift og skal uansett ikke flørte tilbake eller ta det videre. Hadde ikke brydd meg om det, bare svart "takk det samme" uten for mye smileys. Anonymous poster hash: 5e932...83a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #8 Skrevet 16. august 2015 Hvorfor lurer du på det? Det burde være helt likegyldig om han flørter eller ikke, du er gift og skal uansett ikke flørte tilbake eller ta det videre. Hadde ikke brydd meg om det, bare svart "takk det samme" uten for mye smileys. Anonymous poster hash: 5e932...83a Var akkurat det jeg svarte. Han har flørtet med meg en gang tidligere i et bryllup vi begge var i, men det skjedde ingenting da jeg avviste. Dette er noen år siden og vi har bare møttes et par ganger etterpå. Vet at mannen liker godt å være sammen med han og fortalte ikke mannen at han la an på meg i dette bryllupet fordi jeg ikke ville ødelegge kameratskapet. De to gangene vi har møtt hverandre etterpå har han vært helt normal. Hi Anonymous poster hash: ca1b3...083
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #9 Skrevet 16. august 2015 Hvorfor lurer du på det? Det burde være helt likegyldig om han flørter eller ikke, du er gift og skal uansett ikke flørte tilbake eller ta det videre. Hadde ikke brydd meg om det, bare svart "takk det samme" uten for mye smileys. Anonymous poster hash: 5e932...83a Var akkurat det jeg svarte. Han har flørtet med meg en gang tidligere i et bryllup vi begge var i, men det skjedde ingenting da jeg avviste. Dette er noen år siden og vi har bare møttes et par ganger etterpå. Vet at mannen liker godt å være sammen med han og fortalte ikke mannen at han la an på meg i dette bryllupet fordi jeg ikke ville ødelegge kameratskapet. De to gangene vi har møtt hverandre etterpå har han vært helt normal. Hi Anonymous poster hash: ca1b3...083 Hvorfor skriver du ikke slikt som dette i HI? Relevant fra start av. Jeeez Anonymous poster hash: d0941...cf7
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #10 Skrevet 16. august 2015 Hvorfor lurer du på det? Det burde være helt likegyldig om han flørter eller ikke, du er gift og skal uansett ikke flørte tilbake eller ta det videre. Hadde ikke brydd meg om det, bare svart "takk det samme" uten for mye smileys. Anonymous poster hash: 5e932...83a Var akkurat det jeg svarte. Han har flørtet med meg en gang tidligere i et bryllup vi begge var i, men det skjedde ingenting da jeg avviste. Dette er noen år siden og vi har bare møttes et par ganger etterpå. Vet at mannen liker godt å være sammen med han og fortalte ikke mannen at han la an på meg i dette bryllupet fordi jeg ikke ville ødelegge kameratskapet. De to gangene vi har møtt hverandre etterpå har han vært helt normal. Hi Anonymous poster hash: ca1b3...083 Hvorfor skriver du ikke slikt som dette i HI? Relevant fra start av. Jeeez Anonymous poster hash: d0941...cf7 Ser jeg kunne tatt det med fra start, men de to gangene vi har møttes de siste årene har han altså ikke oppført seg på en flørtete måte. Og han var veldig full den gangen han prøvde deg. Hi Anonymous poster hash: ca1b3...083
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #11 Skrevet 16. august 2015 Vi var på hyttetur sammen med en kamerat av mannen og kona hans. De bor et annet sted i landet, men inviterte oss med på hytten deres like ved her vi bor. Vi hadde alle fire en veldig god tone. Jeg nevnte at vi har tenkt oss til syden i høstferien, og mannens kamerat sa at de hadde leid leiligheter på et supert sted i fjor. Noen dager etter hytteturen sendte jeg mannens kamerat en melding der jeg spurte etter navn på disse leilighetene fordi jeg skal bestille tur. Han svarte på det og jeg svarte bare med "takk". Så i går sendte han meg plutselig et bilde av seg selv der han sitter på en uteservering med et glass øl. Med teksten "God lørdag". Han sendte ikke det samme til min mann. Var dette rart eller overtolker jeg? Anonymous poster hash: ca1b3...083 Litt rart, men heller mot at du overtolker her.... Sikkert bare hyggelig ment siden dere hadde sms'et litt om praktiske ting nylig. Anonymous poster hash: c3a32...b19
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #12 Skrevet 16. august 2015 Takk for svar. Mannen syns det var så hyggelig å være sammen med denne kameraten igjen at han snakker om at vi skal invitere dem med på en weekendtur vi skal på i oktober. Jeg syns det blir bare flaut om det er slik at han faktisk flørter med meg. Men siden alle her mener jeg overtolker så gjør jeg vel det Hi Anonymous poster hash: ca1b3...083
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå