Gå til innhold

Dere med Birkenstock!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere gått ned en str.? Leser de er store i størrelsen. Har lyst å bestille på nett, men er så usikker. Liker ikke at skoene er "akkurat", men liker de heller for store enn for lite. 

Anonymous poster hash: a82e5...656
Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker samme str som vanlig :)

Anonymous poster hash: 7ef94...a57
Skrevet

Nei, bruker vanlig størrelse. Mine er ikke store i størrelsen. Man skal jo ikke fylle it skoen helt opp på den opphøyde kanten, men få plass til foten oppi skoen😉

Anonymous poster hash: 0b812...cae

Skrevet

Når jeg prøvde de i butikk, så syns jeg de virket litt store, og vurderte å gå ned en str. Men hun i butikken sa de støtter godt rundt og etterhvert former seg etter foten og anbefalte å ta den størrelsen jeg bruker.

Nå når jeg har fått brukt de noen dager, så ser jeg at jeg ikke kunne hatt de mindre.

Men jeg syns ikke de er så gode å gå i som alle skal ha det til. Jeg har fått gnagsår over vristen av ene reima og får like vondt under føttene(sliter med det) som jeg får av mange andre sko. Adidas-slippersene mine er bedre å gå med da.

Anonymous poster hash: ebe64...2d2
Skrevet

Jeg synes de er store. Mine er 38 (kunne hatt 39), bruker vanligvis 40-41...

Anonymous poster hash: 3c38d...a28

Skrevet

Takk for svar!  Hmmm, må vel bare satse på samme størrelse, og heller bytte hvis de blir altfor store....

Flere?

Skrevet

Bruker 39 til vanlig, har 38 i Birkenstock

Skrevet

Jeg har 40 i Birkenstock og bruker 41 ellers. Men det var mest fordi 41 var utsolgt, og ekspeditøren sa at mange gikk ned en størrelse. Hadde gått fint med 41 også.

Anonymous poster hash: 09048...a3a

Skrevet

Birkenstock skal være romslige i lengden, bredden justerer du bare med spennene. Ta din normale størrelse😊

Skrevet

Gått ned en størrelsen. Skoen former seg til foten, og derfor skal de være akkurat!

Anonymous poster hash: ea409...183

Skrevet

Og hvor bruker dere disse? Innesko på jobb?

Anonymous poster hash: 7b4f3...675

Skrevet

Samme størrelse som vanlig.

Skrevet

Takk for svar! Bestilte samme str jeg pleier å bruke ;-) HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...