Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Det tenker jeg når jeg ser unger som løper villmann rundt på kjøpesentre feks og nesten løper i folk. Ingen voksne som går etter dem eller gir tilsnakk. Eller idag hvor vi badet ute i basseng og mange unger løp rundt bassevgkanten. Anonymous poster hash: 81772...969
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Og jorda er rund. Anonymous poster hash: 7953b...c02
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Hvordan får man kustus på ungene sine da? Anonymous poster hash: 3fb30...772
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Jeg har ikke kustus på mine barn... har det på hunden... men ikke på ungene. Anonymous poster hash: 23d24...014
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Jepp, mannen min sin nevø er en gal gutt uten grenser. Løper tulling med handlekurven på butikken, hopper og klatrer på faren, maser, gnåler, sitter aldri i ro og får så og si aldri tilsnakk. Han er prinsen i mor og fars rike, på hver sin front. Usunt, og behandles etter konsekvens av foreldrenes dårlige samvittighet. De er ikke sammen. Anonymous poster hash: 08eaa...103
Surogvanskelig Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 Jepp, mannen min sin nevø er en gal gutt uten grenser. Løper tulling med handlekurven på butikken, hopper og klatrer på faren, maser, gnåler, sitter aldri i ro og får så og si aldri tilsnakk. Han er prinsen i mor og fars rike, på hver sin front. Usunt, og behandles etter konsekvens av foreldrenes dårlige samvittighet. De er ikke sammen. Anonymous poster hash: 08eaa...103 Mannen min sin nevø?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 Ja... mannen min sin nevø. Han har en hel haug med nieser og nevøer, jeg hverken blir behandlet som, eller føler meg som en tante. Det skal ikke stå på at jeg ikke har prøvd. Hatt mange på overnattinger, shoppinger, interessert meg. I den familien heter det ikke tante og onkel men Lise og Leif. Anonymous poster hash: 08eaa...103
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #8 Skrevet 16. august 2015 Jeg har ikke kustus på mine barn... har det på hunden... men ikke på ungene. Anonymous poster hash: 23d24...014 Jeg har ikke kustus på mine barn... har det på hunden... men ikke på ungene. Anonymous poster hash: 23d24...014 Det er jo direkte dumt å ikke ha bedre kustus på unger enn bikkje. Anonymous poster hash: 430b0...2c5
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #9 Skrevet 16. august 2015 Jepp, mannen min sin nevø er en gal gutt uten grenser. Løper tulling med handlekurven på butikken, hopper og klatrer på faren, maser, gnåler, sitter aldri i ro og får så og si aldri tilsnakk. Han er prinsen i mor og fars rike, på hver sin front. Usunt, og behandles etter konsekvens av foreldrenes dårlige samvittighet. De er ikke sammen. Anonymous poster hash: 08eaa...103 Mannen min sin nevø? ?? Anonymous poster hash: 7c91e...37f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #10 Skrevet 16. august 2015 Jepp, mannen min sin nevø er en gal gutt uten grenser....eldrenes dårlige samvittighet. De er ikke sammen. Anonymous poster hash: 08eaa...103 Mannen min sin nevø??? Anonymous poster hash: 7c91e...37f Ja, mannen min sin nevø. Min brors barn er mine nieser og nevøer. Min brors kone er mine barns tante. Men jeg føler meg slett ikke som tante for min manns nieser og nevøer. Anonymous poster hash: 08eaa...103
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #11 Skrevet 16. august 2015 Jepp, mannen min sin nevø er en gal gutt uten grenser....eldrenes dårlige samvittighet. De er ikke sammen. Anonymous poster hash: 08eaa...103 Mannen min sin nevø??? Anonymous poster hash: 7c91e...37f Ja, mannen min sin nevø. Min brors barn er mine nieser og nevøer. Min brors kone er mine barns tante. Men jeg føler meg slett ikke som tante for min manns nieser og nevøer. Anonymous poster hash: 08eaa...103 Jepp, skjønte den! Spørsmålstegna var til hun som stilte spørsmålet til deg. Det er jo mannen sin nevø om det er barn til bror/søster av mannen! Anonymous poster hash: 7c91e...37f
Fru Sosa Skrevet 16. august 2015 #12 Skrevet 16. august 2015 Enig med deg Hi, mange ufordragelige unger der ute
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #13 Skrevet 17. august 2015 Jeg er enig, men sliter veldig med det med bassengkant. Jeg har sikkert snakket med ungene hundrevis av ganger om hvorfor man ikke skal løpe rundt basseng. Forklaringene har vært bekrivende og detaljerte for å "skremme dem" litt også, og alltid før vi går av sted til et basseng spør jeg: "Hvordan skal vi gjøre det rundt bassenget nå da?" og alle ungene svarer i kor "vi skal gå, ikke løpe!". Likevel løper de innimellom, spesielt minsten på 6 år. Jeg går etter og gir beskjed osv, men de er så ivrige at de hele tiden glemmer seg likevel. Om du har noen gode råd er det bare til å dele Anonymous poster hash: a937d...51c
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #14 Skrevet 17. august 2015 Jeg har verken kustus på barn eller hund jeg! Begge to oppfører seg imidlertid ganske eksemplarisk nesten bestandig. Begge har vært utsatt for positiv forsterking i oppdragelsen. Barnet har det også gått an å snakke skikkelig med siden før to-årsdagen. Nå er hun 7 og har begynt å registrere og vurdere andres oppførsel ut i fra et mer "sosialt" perspektiv. Anonymous poster hash: 45c9f...4ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå