Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Gjør dere noe spesielt etter/før skolen i morgen? Vårt første skolebarn, så er veldig stas dette 😃  Anonymous poster hash: 639a4...719
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Egentlig ikke.  Vårt fjerde skolebarn så vi sender først de tre eldste til skolen halv ni, også er det skolestart for førsteklassingen klokken ni.  Når skolen er slutt går vi hjem igjen, mannen reiser på jobb noen timer mens jeg og skolestarteren venter på eldre søsken. Når de har kommet hjem og vi har fått snakket om dagen, sett på timeplaner, lekser, forandringer i klasserom, lærere osv er det middag og etter middag skal de på div fritidsaktiviteter. Skolestarteren skal på ballett klokken 17.30.  Men det er jo en spennende dag, litt finere klær enn vanlig, har planlagt hvordan vi skal flette håret osv. Blir nok en fin dag, datteren min gleder seg veldig og har hatt nedtelling i flere dager nå Anonymous poster hash: b388d...7f8
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Går på kafé og feirer etter skolen! 😀  Anonymous poster hash: 9514b...cec
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Næ :-) Min starter tirsdag. Feirer med tannpleier time.. Fått nye klær og sko. Og pennal og matboks.  Anonymous poster hash: fabd6...270
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Her inviteres besteforeldre og oldeforeldre på middagsbesøk og 1. klassingen har bestemt menyen.  Anonymous poster hash: 3cae0...0d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå