Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Jeg har ikke hatt sex på fire år! Føler meg som en jomfru. Nå har jeg noe på gang og håper på sex snart. Men jeg er så nervøs 😂 Hva skjer I sex landskapet for tiden? Haha.. er det noe jeg bør tenke på? Hvilke "frisyrer" er in og .. Ja, gi meg noen tips da ☺ Anonymous poster hash: c3a42...e69
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 jeg har samme "frisyre" som for 4 år siden hehe men det er for jeg vet mannen min liker det Anonymous poster hash: e57f3...dd0
Gjest Antarctica Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Jeg har ikke hatt sex på fire år! Føler meg som en jomfru. Nå har jeg noe på gang og håper på sex snart. Men jeg er så nervøs 😂 Hva skjer I sex landskapet for tiden? Haha.. er det noe jeg bør tenke på? Hvilke "frisyrer" er in og .. Ja, gi meg noen tips da ☺ Anonymous poster hash: c3a42...e69 "Hva skjer i Oslos sexmiljøer for tiden?" "Jo, det går mye i puling, med innslag av oralsex. Swinging har vært populært en stund, men har tapt terreng i det siste. Gode gamle sex i friluft er alltid en vinner. Mange menn tyr til barberte testikler ved spesielle merkedager"... Nei, du vet sikkert mer enn meg - det er mer enn fire år siden jeg skiftet partner sist! Kanskje er det bare stagnasjon her i huset??
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 10 år siden siste nye partner her og 😊 er vel bare redd... 😂 takk for svar ☺ Anonymous poster hash: c3a42...e69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå