Gå til innhold

Faen, jeg er forelsket i en annen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Ja… 🤔 Barna er glade for trygge rammer. De er ikke så veldig opptatt av at mamma har mer lyst til å ligge med en annen. 

Anonymkode: e3846...747

Dette!

Anonymkode: 0829a...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette tror jeg faktisk er mitt innlegg. Hentet frem fra 2015! Jeg var helt tullete forelsket i denne mannen i nesten tre år. Men krysset aldri noen utilgivelig grense (ingen kyssing eller noe). Han fikk heldigvis kjæreste og omtrent samtidig forsvant han fra arenaen der vi traff på hverandre jevnlig. Så det gikk til slutt over. Heldigvis. Forholdet til mannen min har blomstret og vi har det kjempe fint. Glad for at jeg jobbet mot egne følelser for barna sin skyld. 

Anonymkode: 49a2d...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dette tror jeg faktisk er mitt innlegg. Hentet frem fra 2015! Jeg var helt tullete forelsket i denne mannen i nesten tre år. Men krysset aldri noen utilgivelig grense (ingen kyssing eller noe). Han fikk heldigvis kjæreste og omtrent samtidig forsvant han fra arenaen der vi traff på hverandre jevnlig. Så det gikk til slutt over. Heldigvis. Forholdet til mannen min har blomstret og vi har det kjempe fint. Glad for at jeg jobbet mot egne følelser for barna sin skyld. 

Anonymkode: 49a2d...167

Hmm, forskjellige anonymkoder på deg og hi, så jeg tror hi er en annen. 

Anonymkode: 4a0d2...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Hmm, forskjellige anonymkoder på deg og hi, så jeg tror hi er en annen. 

Anonymkode: 4a0d2...3c0

Innlegget er 7 (!) år gammelt. Jeg har vært vekk fra dette forumet og kommet tilbake igjen siden den gang. 

Anonymkode: 49a2d...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...