Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 ? Anonymous poster hash: 6a099...0ac
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Samme vis som når du ikke er gravid, du må bare unngå å bruke den "hylsa" man fører inn vaginalen med. Anonymous poster hash: 617a6...f1f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Krem og tablett reagerer jeg på og er gravid. Fikk det i uke 18 og trodde jeg over natta skulle flærre av meg høna sånn som det klødde! Eddikvann funka og sex.... rett og slett! Han kommer mye og det skylte på innsiden. Gne litt av spermiene på høna mens jeg satt det et par min på toalettet... skyller med vann og avslutter med 0.5 l Eddikvann. Jeg brukte det etter hvert toalett besøk, Ikke papir. En flaske i veska når jeg skulle ut og 4 kalde i kjøleskapet. 10 og fin i fjåsa igjen Anonymous poster hash: d4672...8f6
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Krem og tablett reagerer jeg på og er gravid. Fikk det i uke 18 og trodde jeg over natta skulle flærre av meg høna sånn som det klødde! Eddikvann funka og sex.... rett og slett! Han kommer mye og det skylte på innsiden. Gne litt av spermiene på høna mens jeg satt det et par min på toalettet... skyller med vann og avslutter med 0.5 l Eddikvann. Jeg brukte det etter hvert toalett besøk, Ikke papir. En flaske i veska når jeg skulle ut og 4 kalde i kjøleskapet. 10 og fin i fjåsa igjen Anonymous poster hash: d4672...8f6 ?? Anonymous poster hash: 6a099...0ac
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Ingenting funka på meg. Konstant sopp siste seks mnd av svangerskapet. Ble borte umiddelbart etter fødsel da. Anonymous poster hash: ba4e5...125
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå