Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 4 åringen skal feires til helga... Og frodelt over helga blir vi nok rundt 20-25 stk. Hvor mange kaker? Og hvilken ville dere ha spist i bursdag? Del gjerne supergode oppskrifter om dere har! Anonymous poster hash: 95a47...f56
februarprins2013 Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 taco, pølser, gryter eller pizza kommer jo an på hva du orker og lage 5 kaker holder nok synes kvikklunsj kake og bløtkake er et most i alle fall, eller oreo kake
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Skulle kanskje sagt at det er familiebursdag i helga:-) så blir bare kaffe, kaker og kjeks, frukt... Kanskjr rundstykker:) Hva er deres favorittkaker? Anonymous poster hash: 95a47...f56
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Jeg pleier å bake sjokoladekake, muffins og gulrotkake. Og så har vi gele og vaniljesaus. Gele i gjennomsiktige plastglass, som kan lages dagen før.. Anonymous poster hash: 76c45...66b
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Her forlanger og forventer alle familiens barn at det serveres muffins. Det skal være lyse muffins med grovhakket sjokolade i røren, pyntet med melis og forskjellige fargerike kakestrøssel. Familiens voksne forventer bløtkake, med eller uten marsipanlokk. Så å bake sukkerbrød kommer jeg ikke unna. Så varierer jeg på resten, lager gjerne noe gjærdeig, særlig familiens eldste er glad i det. Kanelboller, kringle eller prinsessekake er det som er mest populært. Så må det noe med sjokolade til, langpanne, rund eller brownies varierer jeg på. Jeg må som regel bake en ting til, forrige gang bakte jeg fyrstekake, men har også bakt suksesskake, rullekake, sjokoladecookies, ostekake, karamellkake osv Har i tillegg alltid is, enten en kjøpt iskake eller en 2-liters boks med is. Anonymous poster hash: e2dd2...ae2
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 Bløtkake, ostekake, muffins, gulrotkake og sjokoladekake. Burde vel kanskje holde med 4 kaker også? Jeg pleier å ha to kaker på 10 personer, og da er det mye til overs. Ungene digger denne : http://www.godt.no/#!/oppskrift/1545/sjokoladekake-med-spoekelsemarengser-og-popkorn: Anonymous poster hash: 3f376...03e Anonymous poster hash: 3f376...03e
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 Muffins,sjokoladekake,marsipan/bløtekake,ostekake,fruktspyd og kokosboller pleier vi å ha. Gryterett med salat og loff. Anonymous poster hash: c8d99...8fe
soleia Skrevet 16. august 2015 #8 Skrevet 16. august 2015 Her kjem vi ikkje utanom sjokoladekake. Svissrullmarengs er og godt; http://www.detsoteliv.no/oppskrift/swissrull-marengs-med-baer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå