Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Noen som har/hatt barn med leukemi eller kjenner noen barn som har hatt det? Hvilke symptomer hadde de før dere gikk til lege? Og hvor lenge hadde de symptomer før dere gikk til legen? Anonymous poster hash: 36a9c...a64
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 er du hysterisk og leter etter sykdom hos barna dine? google it Anonymous poster hash: 09f3e...74e
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Nei, er absolutt ikke hysterisk! De mistenker at jenten min kan ha dette på grunn av avvik på noen blodprøver. Men jeg får det ikke helt til å stemme at hun kan ha dette. Har googlet, men vil heller høre fra de som faktisk har hatt et barn med leukemi. Anonymous poster hash: 36a9c...a64
E.E.E. Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Ikke mitt barn, så vet ikke så mye. Vet han hadde noen blåmerker og vondt i beina. Om han satt og lekte "offet" han seg veldig når han reiste seg opp. De trodde det var voksesmerter, men siden smertene ikke var konstante, men mer i knea når han reiste seg opp, reagerte de litt på det. Men hvor lenge han hadde det og hva som var grunnen til at de gikk til legen, vet jeg faktisk ikke. Vil bare gi deg en stor klem og krysser fingrene for at det ikke er dét jenta di har. 😊 Lykke til. 😊😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå