Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Vet ikke om det er rett å spørre her, men siden det ikke er så mye aktivitet på "tvillinger/flerlinger"-forumet, gjør jeg det. Dere som har tvillinger, når begynte dere å kjenne "mindre liv" som følge av at det ble trangt i magen? Jeg har den siste uka kjent mindre liv enn hva jeg har gjort tidligere, og på kontroll hos legen sa han at den ene babyens hjerterytme var gått ned fra ca 150 til ca 130. Han mente det var helt normalt, og ingenting å bekymre seg over siden hjerterytmen var sterk og stabil. Men jeg har ikke klart å gi slipp på det. Jeg må virkelig konsentrere meg for å kjenne bevegelser, og jeg klarer ikke helt å lokalisere dem lenger. Vet ikke om det er en eller begge jeg kjenner... Skal ringe føden når bonussønnen er kjørt hjem i ettermiddag å høre om det er mulig å komme inn for en sjekk, men må bare spørre her om det er flere som har hatt det likt. Setter stor pris på alle svar Anonymous poster hash: a0af7...d38
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Mine tvillinger er nå 6 år så husker dårlig gitt.. Men nå kjente jeg kun liv fra tvilling 2 siden tvilling 1 lå med hodet ned 70%av svangerskapet med bena opp og innover. De sparkene kjente jeg ikke. Men tvilling 2 lå på tvers av magen og var lett å se og kjenne. Samme med senkende hjertelyd her og null problem. Få ultralyd hver uke så har du oversikt. Det er aldri noen garanti med en eller flere. Er mer bekymret nå og venter 1. Hvor langt er du på vei? Hvordan tvillinger venter du? Jeg har 2 eggede. De hadde sammenvokst morkake. Single indre sekker og felles ytre sekk. Fødte vaginalt på rue fremstillende drypp. Epidural på slutten for å stoppe rier og få hvile før press. Tvilling 1 med hode først og tvilling 2 med bena. Rett over 2 og 3 kilo veide de. Tøft men det er vel de fleste fødsler! Gikk fint da Masse lykke til! Anonymous poster hash: f82f9...6ea
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Flott at du planlegger en sjekk. Anonymous poster hash: 5de23...943
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Tenkt litt på denne... Hvordan går det med eg HI? Anonymous poster hash: 312bc...16e
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Mine tvillinger er nå 6 år så husker dårlig gitt.. Men nå kjente jeg kun liv fra tvilling 2 siden tvilling 1 lå med hodet ned 70%av svangerskapet med bena opp og innover. De sparkene kjente jeg ikke. Men tvilling 2 lå på tvers av magen og var lett å se og kjenne. Samme med senkende hjertelyd her og null problem. Få ultralyd hver uke så har du oversikt. Det er aldri noen garanti med en eller flere. Er mer bekymret nå og venter 1. Hvor langt er du på vei? Hvordan tvillinger venter du? Jeg har 2 eggede. De hadde sammenvokst morkake. Single indre sekker og felles ytre sekk. Fødte vaginalt på rue fremstillende drypp. Epidural på slutten for å stoppe rier og få hvile før press. Tvilling 1 med hode først og tvilling 2 med bena. Rett over 2 og 3 kilo veide de. Tøft men det er vel de fleste fødsler! Gikk fint da Masse lykke til! Anonymous poster hash: f82f9...6ea Er 26 uker på vei. Toeggede, en gutt og en jente. Jenta har jeg kjent minst fordi hun har ligget litt bakom han. De har hver sin morkake, og hver sin fostersekk. Håper på å få føde vaginalt jeg også. Her ligger foreløpig også tvilling 1 i hodeleie og tvilling 2 i seteleie. Takk for svar Anonymous poster hash: a0af7...d38
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 Tenkt litt på denne... Hvordan går det med eg HI? Anonymous poster hash: 312bc...16e Alt går bare fint! Takk som spør Ble en tur inn på føden for en sjekk, og alt så bra ut. Tvilling 2 hadde snudd seg i seteleie og tvilling 1 lå med hodet helt ned i bekkenet. Begge med ryggen ut. Masse fine bevegelser selv om jeg ikke kjenner de noe særlig, og sterk og jevn hjertelyd på begge to. Legen på sykehuset reagerte på at min fastlege hadde sagt at hjertefrekvensen til tvilling 2 var gått ned, da det er vanlig at den kan endre seg iløpet av svangerskapet. Men alt så som sagt bra ut, så da er det bare å vente til ny ultralyd i neste uke med måling og diverse Anonymous poster hash: a0af7...d38
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 Tenkt litt på denne...Hvordan går det med eg HI?Anonymous poster hash: 312bc...16e Alt går bare fint! Takk som spør Ble en tur inn på føden for en sjekk, og alt så bra ut. Tvilling 2 hadde snudd seg i seteleie og tvilling 1 lå med hodet helt ned i bekkenet. Begge med ryggen ut. Masse fine bevegelser selv om jeg ikke kjenner de noe særlig, og sterk og jevn hjertelyd på begge to. Legen på sykehuset reagerte på at min fastlege hadde sagt at hjertefrekvensen til tvilling 2 var gått ned, da det er vanlig at den kan endre seg iløpet av svangerskapet. Men alt så som sagt bra ut, så da er det bare å vente til ny ultralyd i neste uke med måling og diverse Anonymous poster hash: a0af7...d38 Så flott, det er ikke noe godt å være bekymret for de små! Håper resten av svangerskapet går fint. Anonymous poster hash: 312bc...16e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå