Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Vi var på byen i går og på konsert på et utested der.. vi skulle ha en romantisk date, med fokus på oss to. (Hans egne ord). Men han glante på alle jentene som gikk forbi, snudde seg også i noen tilfeller. Det var slik at han mistet øyekontakt med meg under samtalen flere ganger. Jeg ble så såret inni meg, men sa ingenting. Men han la merke til at jeg plutselig ble så stille og innesluttet. Jeg da det ikke var noe og latet som ingenting. Men i dag merker jeg at jeg er sur, nesten så jeg forakter mannen og han skjønner ikkenoe. Har ikke lyst til å dra noen sted med han lenger kjenner jeg i dag.. vet ikke helt hva jeg vil med innlegget. Føler meg bare stygg og lei meg Anonymous poster hash: 194c9...b40
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Klarer dere virkelig ikke å snakke sammen? Hvor lenge har dere vært sammen? Forundrer meg stadig over at noen er sammen med mennesker de ikke klarer å snakke med om viktige ting. Anonymous poster hash: 42e8a...f18
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Klarer dere virkelig ikke å snakke sammen?Hvor lenge har dere vært sammen? Forundrer meg stadig over at noen er sammen med mennesker de ikke klarer å snakke med om viktige ting. Anonymous poster hash: 42e8a...f18 Synes vel det er en selvfølge å ikke snu seg etter andre damer når man sitter å snakker med kjæresten sin man er på date med. Anonymous poster hash: fc879...7d3
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Det var respektløs oppførsel av mannen din. Selvsagt må det være greit å kaste noen blikk på andre, men man niglaner ikke på andre kvinner når man er sammen med kona, og det å snu seg så man bryter øyekontakten er faktisk uhørt. Skjønner godt at du er skuffet, det hadde jeg vært selv. Ikke først og fremst fordi han så på andre, men fordi det som sagt er respektløst, og fordi niglaning er usexy. Ville fått følelsen av å sitte sammen med en fjortisgutt. Men, ingen ting blir bedre av at du tier og er sur. Fortell ham hva det er, forkla ham hvordan du opplevde det. Opplys ham om at "fokus på dere to" inneærer at han klarer å kontrollere glaningen sin. Anonymous poster hash: 5f16f...af2
februarprins2013 Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 det er ikke noe nytt at folk er skuffet over mannen her inne, ny tråd flere ganger om dagen. da får du pakke og dra
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 det er ikke noe nytt at folk er skuffet over mannen her inne, ny tråd flere ganger om dagen. da får du pakke og dra Begriper ikke hvorfor folk har behov for å svare så nedlatende. Fordi andre har vanskelige forhold til mennene sine, så skal ikke HI få skrive om sitt forhold? Og ja, klart løsningen er å pakke og dra, dersom man opplever problemer. Finn deg i alt og hold kjeft, eller dra. Vet jeg ikke burde la meg provosere av slike idioter som deg, men jeg blir fremdeles litt satt ut når jeg innser at det finnes folk som har glede av slikt. Anonymous poster hash: 5f16f...af2
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 det er ikke noe nytt at folk er skuffet over mannen her inne, ny tråd flere ganger om dagen. da får du pakke og dra Det blir jo mer og mer klart hvorfor du er alenemor. Med de holdningene dine er det vel ingen mann som holder lenge. Om man skulle kaste ut mannen hver gang han gjør noe man ikke liker blir det få forhold som holder. Er du så perfekt selv siden du er så villig til å bryte forhold for bagateller? Anonymous poster hash: 5ea59...878
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #8 Skrevet 16. august 2015 HI: Kan være en fordel å lære deg å si ifra når du føler slike ting, som i går, du kunne gitt han beskjed på stedet "vet du hva, jeg synes ikke det er noe koselig at du ser på andre damer, når vi liksom er her på en date sammen" Jo mer man utsetter å fortelle, jo lengre man går uten å ta opp slikt, jo større blir problemet til slutt. Det blir så langt verre enn det behøver å være. Tar man det der og da, så gir man den andre klar beskjed om hva man godtar osv. Tror virkelig det hadde gjort deg godt, om du kom i gang med å gi klar beskjed med det samme, fremfor å ha det slik du har det nå. Menn ser på andre kvinner, men det trenger ikke å bety at de ser på andre kvinner, mens de er sammen med sin kjære på en restaurant eller noe, mannfolkene flest klarer å holde øynene i sjakk og gi sin kjære den fokuset hun fortjener, og det samme gjelder motsatt.. Jeg og samboeren ser begge på andre, når vi går i gatene sammen og leier hender f.eks. men begge vet at vi ser ikke lenge på noen bestemte, og det å snu seg er totalt tabu. Sitter vi ansikt til ansikt, så "finnes det ingen andre".. Er vi ute alene, så er det fritt frem å se på andre, til og med snu seg. Nå har vi så god tillitt til hverandre, at vi begge er 100% sikker på at det blir med at den andre ser på "varene", men lar det bli med det. Anonymous poster hash: cbf69...559
februarprins2013 Skrevet 16. august 2015 #9 Skrevet 16. august 2015 (endret) det er ikke noe nytt at folk er skuffet over mannen her inne, ny tråd flere ganger om dagen. da får du pakke og dra Det blir jo mer og mer klart hvorfor du er alenemor. Med de holdningene dine er det vel ingen mann som holder lenge. Om man skulle kaste ut mannen hver gang han gjør noe man ikke liker blir det få forhold som holder. Er du så perfekt selv siden du er så villig til å bryte forhold for bagateller? Anonymous poster hash: 5ea59...878 at han kysser andre godtar jeg ikke nei! og du kjenner meg ikke personlig så HOLD KJEFT Endret 16. august 2015 av Blair Waldorf
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #10 Skrevet 16. august 2015 GJEEESSSPPPPP Anonymous poster hash: 1bee0...0ca
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #11 Skrevet 16. august 2015 Mannen din var helt klart respektløs! Spm er: er han klar over det?? Tviler... Han MERKET at det skjedde et eller annet, og han SPURTE deg!! Og du svarte "INGENTING"!!?? What? DET er faktisk også respektløst! Man kan si mye rart om menn, men tankelesere er de IKKE! Dette kunne lett vært løst der og da, men DU ødela muligheten for det....sorry... Anonymous poster hash: f13d8...f06
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #12 Skrevet 16. august 2015 det er ikke noe nytt at folk er skuffet over mannen her inne, ny tråd flere ganger om dagen. da får du pakke og draDet blir jo mer og mer klart hvorfor du er alenemor. Med de holdningene dine er det vel ingen mann som holder lenge. Om man skulle kaste ut mannen hver gang han gjør noe man ikke liker blir det få forhold som holder. Er du så perfekt selv siden du er så villig til å bryte forhold for bagateller? Anonymous poster hash: 5ea59...878 at han kysser andre godtar jeg ikke nei! og du kjenner meg ikke personlig så HOLD KJEFT Kanskje ikke så rart han valgte å kysse en annen! Heldig mann som slapp unna deg... Anonymous poster hash: 8b346...3b0
februarprins2013 Skrevet 16. august 2015 #13 Skrevet 16. august 2015 det er ikke noe nytt at folk er skuffet over mannen her inne, ny tråd flere ganger om dagen. da får du pakke og draDet blir jo mer og mer klart hvorfor du er alenemor. Med de holdningene dine er det vel ingen mann som holder lenge. Om man skulle kaste ut mannen hver gang han gjør noe man ikke liker blir det få forhold som holder. Er du så perfekt selv siden du er så villig til å bryte forhold for bagateller? Anonymous poster hash: 5ea59...878 at han kysser andre godtar jeg ikke nei! og du kjenner meg ikke personlig så HOLD KJEFT Kanskje ikke så rart han valgte å kysse en annen! Heldig mann som slapp unna deg... Anonymous poster hash: 8b346...3b0 [/acronym OK
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #14 Skrevet 16. august 2015 det er ikke noe nytt at folk er skuffet over mannen her inne, ny tråd flere ganger om dagen. da får du pakke og draDet blir jo mer og mer klart hvorfor du er alenemor. Med de holdningene dine er det vel ingen mann som holder lenge. Om man skulle kaste ut mannen hver gang han gjør noe man ikke liker blir det få forhold som holder. Er du så perfekt selv siden du er så villig til å bryte forhold for bagateller? Anonymous poster hash: 5ea59...878 at han kysser andre godtar jeg ikke nei! og du kjenner meg ikke personlig så HOLD KJEFT Kanskje ikke så rart han valgte å kysse en annen! Heldig mann som slapp unna deg... Anonymous poster hash: 8b346...3b0 Rapportert Anonymous poster hash: 1bee0...0ca
Gjest Kira Skrevet 16. august 2015 #15 Skrevet 16. august 2015 Personangrep er fjernet. Vennligst unngå flere avsporinger i denne tråden. Kira
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå