Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Han har ikke klart å legge av nok penger i sommer, vi har ikke noe buffer lenger, jeg er student (jeg slutter ikke for at han skal få betalt!), hva gjør han? Er helt desperat her! Anonymous poster hash: dc4ae...d7d
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Han kan FINT kontakte kemneren og be om en nedbetalingsplan på dette, samboeren her måtte gjøre det i år, så han betaler inn det han kan nå denne mnd, også betaler han 1000 kr pr mnd til han har nedbetalt det. Anonymous poster hash: 7c66b...326
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Han har ikke klart å legge av nok penger i sommer, vi har ikke noe buffer lenger, jeg er student (jeg slutter ikke for at han skal få betalt!), hva gjør han? Er helt desperat her! Anonymous poster hash: dc4ae...d7d ? Om dere er gift er det DERES restskatt og du må også betale inn. Anonymous poster hash: cfb7e...9f7
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Han har ikke klart å legge av nok penger i sommer, vi har ikke noe buffer lenger, jeg er student (jeg slutter ikke for at han skal få betalt!), hva gjør han? Er helt desperat her! Anonymous poster hash: dc4ae...d7d ?Om dere er gift er det DERES restskatt og du må også betale inn. Anonymous poster hash: cfb7e...9f7 Er ikke gift... Anonymous poster hash: dc4ae...d7d
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 Han kan FINT kontakte kemneren og be om en nedbetalingsplan på dette, samboeren her måtte gjøre det i år, så han betaler inn det han kan nå denne mnd, også betaler han 1000 kr pr mnd til han har nedbetalt det. Anonymous poster hash: 7c66b...326 Det redder oss jo! ) Takk! Anonymous poster hash: dc4ae...d7d