Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Han har ikke klart å legge av nok penger i sommer, vi har ikke noe buffer lenger, jeg er student (jeg slutter ikke for at han skal få betalt!), hva gjør han? Er helt desperat her! Anonymous poster hash: dc4ae...d7d
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Han kan FINT kontakte kemneren og be om en nedbetalingsplan på dette, samboeren her måtte gjøre det i år, så han betaler inn det han kan nå denne mnd, også betaler han 1000 kr pr mnd til han har nedbetalt det. Anonymous poster hash: 7c66b...326
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Han har ikke klart å legge av nok penger i sommer, vi har ikke noe buffer lenger, jeg er student (jeg slutter ikke for at han skal få betalt!), hva gjør han? Er helt desperat her! Anonymous poster hash: dc4ae...d7d ? Om dere er gift er det DERES restskatt og du må også betale inn. Anonymous poster hash: cfb7e...9f7
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Han har ikke klart å legge av nok penger i sommer, vi har ikke noe buffer lenger, jeg er student (jeg slutter ikke for at han skal få betalt!), hva gjør han? Er helt desperat her! Anonymous poster hash: dc4ae...d7d ?Om dere er gift er det DERES restskatt og du må også betale inn. Anonymous poster hash: cfb7e...9f7 Er ikke gift... Anonymous poster hash: dc4ae...d7d
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 Han kan FINT kontakte kemneren og be om en nedbetalingsplan på dette, samboeren her måtte gjøre det i år, så han betaler inn det han kan nå denne mnd, også betaler han 1000 kr pr mnd til han har nedbetalt det. Anonymous poster hash: 7c66b...326 Det redder oss jo! ) Takk! Anonymous poster hash: dc4ae...d7d
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 Han har ikke klart å legge av nok penger i sommer, vi har ikke noe buffer lenger, jeg er student (jeg slutter ikke for at han skal få betalt!), hva gjør han? Er helt desperat her! Anonymous poster hash: dc4ae...d7d ?Om dere er gift er det DERES restskatt og du må også betale inn. Anonymous poster hash: cfb7e...9f7 Er ikke gift... Anonymous poster hash: dc4ae...d7d Sa da er han ikke mannen. Missvisende overskrift. Han får ta opp lån og jobbe mer for å betale ned det han skylder. Anonymous poster hash: cfb7e...9f7
Mamma_til_2 Skrevet 16. august 2015 #8 Skrevet 16. august 2015 Han har ikke klart å legge av nok penger i sommer, vi har ikke noe buffer lenger, jeg er student (jeg slutter ikke for at han skal få betalt!), hva gjør han? Er helt desperat her! Anonymous poster hash: dc4ae...d7d ?Om dere er gift er det DERES restskatt og du må også betale inn. Anonymous poster hash: cfb7e...9f7 Er ikke gift... Anonymous poster hash: dc4ae...d7d Sa da er han ikke mannen. Missvisende overskrift.Han får ta opp lån og jobbe mer for å betale ned det han skylder. Anonymous poster hash: cfb7e...9f7 Jo han er mannen hennes men ikke ektemannen hennes!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #9 Skrevet 16. august 2015 Det er ikke noe problem å få en avbetalingsordning på restskatt.. Bare å ringe telefonnr som står på regningen dere får. Anonymous poster hash: 5fc16...d6c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #10 Skrevet 16. august 2015 Det er ikke noe problem å få en avbetalingsordning på restskatt.. Bare å ringe telefonnr som står på regningen dere får. Anonymous poster hash: 5fc16...d6c Tusen takk!! :-) Han påsto vi bare skulle betale likevel, noe som fører til regninger vi ikke får betalt, unger som ikke får mat og han har ikke bensin på bilen til å komme seg på jobb. Kjempelurt...:/ Anonymous poster hash: dc4ae...d7d
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #11 Skrevet 16. august 2015 Jeg fikk 14000 i restskatt. Ringte kemneren og fikk kun to avdrag så ganske mye som måtte ut denne måneden og neste måned for å betale ned, men det må jo gjøres. Jeg som ikke har fulgt med og betalt nok så min egen feil Anonymous poster hash: c603b...936
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #12 Skrevet 16. august 2015 Jeg fikk 14000 i restskatt. Ringte kemneren og fikk kun to avdrag så ganske mye som måtte ut denne måneden og neste måned for å betale ned, men det må jo gjøres. Jeg som ikke har fulgt med og betalt nok så min egen feil Anonymous poster hash: c603b...936 Det som er så rart er at han ba om å betale mer skatt pr mnd, har sett på lønnsslippen også at han betaler 500kr mer pr mnd enn i fjor, likevel fikk han altså restskatt! Har ikke tatt opp lån eller noe sånt, skjønner det ikke:( Anonymous poster hash: dc4ae...d7d
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #13 Skrevet 16. august 2015 Jeg fikk 14000 i restskatt. Ringte kemneren og fikk kun to avdrag så ganske mye som måtte ut denne måneden og neste måned for å betale ned, men det må jo gjøres. Jeg som ikke har fulgt med og betalt nok så min egen feil Anonymous poster hash: c603b...936 Det som er så rart er at han ba om å betale mer skatt pr mnd, har sett på lønnsslippen også at han betaler 500kr mer pr mnd enn i fjor, likevel fikk han altså restskatt! Har ikke tatt opp lån eller noe sånt, skjønner det ikke:( Anonymous poster hash: dc4ae...d7d Restskatten er jo for i fjor... Anonymous poster hash: c5c98...78b
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #14 Skrevet 16. august 2015 Kanskje rentekostnadene deres er redusert? Rente på lån er redusert fra 2013 til 2014? Har han gått opp i lønn? Hvem er fradrag ført på etc etc? Anonymous poster hash: e1b94...719
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #15 Skrevet 16. august 2015 Jeg fikk 14000 i restskatt. Ringte kemneren og fikk kun to avdrag så ganske mye som måtte ut denne måneden og neste måned for å betale ned, men det må jo gjøres. Jeg som ikke har fulgt med og betalt nok så min egen feil Anonymous poster hash: c603b...936 Det som er så rart er at han ba om å betale mer skatt pr mnd, har sett på lønnsslippen også at han betaler 500kr mer pr mnd enn i fjor, likevel fikk han altså restskatt! Har ikke tatt opp lån eller noe sånt, skjønner det ikke:( Anonymous poster hash: dc4ae...d7d Restskatten er jo for i fjor... Anonymous poster hash: c5c98...78b Omg... Det ser du hvor mye peiling jeg har på skatt! Pinlig😳 Anonymous poster hash: dc4ae...d7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå