Gå til innhold

Hvilken nettbrett ville dere anbefalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ikke er for dyr og familievennlig? Har barn på 6 og 9, og de vil nok bruke det mest..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gått for iPad til barn. Har Samsung note selv, og det bruker ungene også, men tror iPad er mer familievennlig.

Anonymous poster hash: 84041...a3a

Skrevet

Samsung nettbrett er best, ipad fungerer kun sammen med andre appel produkter mens samsung et kompatibel med det meste.

Min jente på 3 år er en kløpper på samsung brettet.

Skrevet

iPad, ungene elsker vår. Jeg og mannen også ;)

Anonymous poster hash: 10d57...916

Skrevet

iPad ! 

Selv har jeg aldri likt iphone etc, og sverger til android. Men på nettbrett er faktisk iPad best. 

Skrevet

Men på nettbrett er faktisk iPad best.

Hvorfor det......?

Anonymous poster hash: 5e3b9...331

Skrevet

iPad, ungene elsker vår. Jeg og mannen også ;)Anonymous poster hash: 10d57...916

Hvorfor det?

Skrevet

Samsung nettbrett er best, ipad fungerer kun sammen med andre appel produkter mens samsung et kompatibel med det meste.

Det er et godt poeng. Hvilket samsungnettbrett er å anbefale?

Skrevet

Vi kjøpte akkurat samsung tab A og er virkelig fornøyd, så anbefaler gjerne den :) lett å bruke, oversiktelig og perfekt størrelse.

Anonymous poster hash: c47e4...818

Skrevet

Det er et godt poeng. Hvilket samsungnettbrett er å anbefale?

Vi har samsung tab 4, 10", super fornøyd.

En annen ting som taler for samsung et at man ikke må legge inn kortinfo for og få gratis spill ol så da er det umulig for barn og kjøpe ting i spill ol, på appel må du det.

Skrevet

Hvorfor det......?

Tja, det er lettfatterlig og enkelt. Jeg har prøvd min mors Samsung brett - men blir bare irritert av oppsettet og synes det er klønete. Til tross for at jeg selv bruker samsung tlf. 

Gjest 5 andre
Skrevet

Vi har iPad 4, Samsung note 10.1 og Kurio. Har hatt det i 3-4 år. Ungene på 6, 8 og 9 krangler om iPaden. De liker ikke de andre, og det har de funnet ut av seg selv. Selv om vi har tilgang til mange av de samme appene, viaplay, netflx og youtube på både Samsung og iPad, liker de ikke Samsung. Kurio blir i grunn aldri brukt. 

Jrg bruker nesten ikke nettbrett, men blir forvirret av at appene/programmene på Samsung kan grupperes på 2 måter og at det er vidgets i tillegg, men så har jeg iPhone som gjør meg litt partisk ;) 

Skrevet

Hvorfor det......?

Tja, det er lettfatterlig og enkelt. Jeg har prøvd min mors Samsung brett - men blir bare irritert av oppsettet og synes det er klønete. Til tross for at jeg selv bruker samsung tlf.

Man setter opp brettet akkurat slik man ønsker da!

Skrevet

Hvorfor det......?

Man setter opp brettet akkurat slik man ønsker da!

Joda, men her foretrekkes iPad likevel. 

Skrevet

Sønnen min på 7 har Samsung galaxy tab S. Han har ingen problemer med å forstå det og elsker nettbrettet sitt☺️

Anonymous poster hash: b71ef...3d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...