Gå til innhold

Siste dag av ferien...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere bruke dagen på?

Her skal det bakes, ryddes litt og ordnes til skolestarten i morgen.

Anonymous poster hash: d47dc...544

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i jobb i flere uker allerede, men barnas ferie er jo over nå. 

Tenker vi pakker tursekken og tar oss en lang tur, med lunsjen i det fri. Det regner, men vindstille og grei temperatur. 

Skrevet

Her skal platten beises i dag. I kveld skal vi pakke, endelig har vi ferie å reiser til varmere strøk :-) Å som jeg gleder meg til strandliv, god mat og drikke :-D

Anonymous poster hash: 99f08...33c

Skrevet

Ja det er siste dag i ferien for mann og barn, jeg skal ha en uke til så egentlig starter min ferie imorgen ☺

Skrevet

Her styrtregner det, så ungene ser på morgen TV for første gang i sommer.. Jeg leser bok på verandaen. Vi skal bare gjøre klart til skolestart, resten av dagen er lat og slapp :)

Anonymous poster hash: dc595...06d

Skrevet

Her styrtregner det, så ungene ser på morgen TV for første gang i sommer.. Jeg leser bok på verandaen. Vi skal bare gjøre klart til skolestart, resten av dagen er lat og slapp :)

Blir du ikke våt når du leser bok på verandaen i styrtregn?

Anonymous poster hash: 4c64f...164

Skrevet

Nope :) Har overbydd veranda, så jeg ser og hører regnet, men er tørr og fin selv :)

Skrevet

Her styrtregner det, så ungene ser på morgen TV for første gang i sommer.. Jeg leser bok på verandaen. Vi skal bare gjøre klart til skolestart, resten av dagen er lat og slapp :)Anonymous poster hash: dc595...06d

Blir du ikke våt når du leser bok på verandaen i styrtregn?Anonymous poster hash: 4c64f...164

Oisann da...

Anonymous poster hash: bcdd5...bbc

Skrevet

Her styrtregner det, så ungene ser på morgen TV for første gang i sommer.. Jeg leser bok på verandaen. Vi skal bare gjøre klart til skolestart, resten av dagen er lat og slapp :)Anonymous poster hash: dc595...06d

Blir du ikke våt når du leser bok på verandaen i styrtregn?Anonymous poster hash: 4c64f...164
Oisann da...

Anonymous poster hash: bcdd5...bbc

?

Skrevet

Her har tre av oss vært i jobb og barnehage i både en og to uker. Men sistemann har sin første skoledag i morgen, så nå er ferien definitivt over og det skal bli godt å komme i gang med hverdagen for alvor.

Jeg baker grove rundstykker til skolemat. Eller ser ikke resten av huset ut, så må vel hive meg rundt å både vaske klær, legge sammen klær, rydde og vaske gulv.

Anonymous poster hash: a4795...80a
Skrevet

Nope :) Har overbydd veranda, så jeg ser og hører regnet, men er tørr og fin selv :)

Det høres HERLIG ut!!! :D

Har selv studiestart i morgen, de to eldste skolestart og minste skal starte skikkelig opp i barnehage etter ferien. Begynte for et par uker siden, men kun noen dager! Kjedelig å være der uten kompisene, og jeg har ikke jobbet hver dag;)

Så i dag skal jeg rydde og vaske huset, vaske klær, pakke sekker og bytteklær og lage en god niste til barna til i morgen!:)

Elsker ferie og late dager sammen med barna, men det er veldig godt med høst og rutiner igjen!:-)

Anonymous poster hash: 48b63...a45

Skrevet

😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...