Gå til innhold

1 kg i uka, skal ned i vekt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare tåpelig og urealistisk? Må da ligge på.i underkant av 1500 kcal pr dag.. er bælfeit, og må ned rundt 45 kg. Må kanskje moderere målet, da dmålet er det jeg veide før jeg fikk barn...

Anonymous poster hash: 0b70d...745

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer sikkert gå ned mer i starten men det beste for kroppen er 0,5 i snitt i uken. Da beholder du/ bygger muskelmasse og mister fett.

Skrevet

Jeg går på streng lavkarbo og har gått ned 7kg på 6uker. Jeg jeg gikk først to uker på LCHF Boostmeny, for å bli kvitt alt søtsug og få en kickstart. Har siden fulgt LCHF strikt og kommer til å gjøre det vider til jeg er i mål. Da blir det over på moderat tenker jeg.

Jeg kjøpte 4-ukers meny og det har hjulpet meg masse når det kommer til det å slippe å fundere for mye på hva jeg kan spise. Nå har det blitt en rutine og det sitter mer i fingrene. Bortsett fra de to ukene på Boostmeny, så har familien spist det samme som meg til middag, men med noe mer tilbehør som f.eks litt potet eller søtpotetmos, fullkornspasta.

Å, så må jeg nevne det at jeg føler meg så utrolig mye bedre. Ikke lenger konstant oppblåst, er mer våken og ikke så slapp. Var ikke my krutt i meg på Boost, men det er første uken som er verta, så går det rakt oppover.

Nå fikk du mye du ikke spurte om, men det var et lite tips i forhold til hva som endelig hjalp meg på vei ned. Lykke til!

Menyene kjøpte jeg her: http://www.lavkarbotipsforbedrehelse.org/butikk

Anonymous poster hash: 472c0...626

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...