Gå til innhold

Har dere flørtete stemning på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte litt da jeg leste det andre innlegget her inne, om hun som ønsket å lære seg å flørte.

På jobben min er vi ca. halvparten menn og kvinner, og vi har gjennomgående en flørtende tone mellom oss med en del seksuelle morsomme hentydninger, men går aldri over streken. Er bare moro.

Vi er stort sett alle godt gift, og vet godt hvor grensen går.

Vi kan likevel godt ta på hverandre hvis det faller naturlig, og det kan til tider være mye "griseprat" som faktisk ikke er kleint, men bare hysterisk moro.

Nå snakker jeg hovedsaklig tonen mellom oss damer og mennene.

Hvordan er det på jobben hos dere?

Anonymous poster hash: b0df0...d95
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha... Nei. . Men vi er 90 % damer da...😊

Anonymous poster hash: 6cf2c...eb7

Skrevet

Vi er 97% damer, så det ville ikke tatt seg bra ut...

Skrevet

Nei, er bare damer der stort sett :) er noen menn også,men de er stort sett for unge eller for gamle :)

Skrevet

Vi er akkurat nå 4kvinner og en mann, det blir litt feige lag, så vi holder det vennskapelig

Skrevet

Absolutt ikke. Haha! Kan være noen vitser, men bare på egen bekostning. Vitsene det går mest i, er akademiske vitser om faglitteratur eller forkningsresultater. De jeg jobber med er selvhøytidelige og profesjonelle til fingerspissen. Hyggelige folk, men litt for tørt for min del.

Anonymous poster hash: f0ab9...e51

Skrevet

En arbeidsplass jeg jobbet på for sikker ti år siden var veldig flørtete! For min del ble det med det, men vet flere andre som gikk lenger, spesielt på julebordet! :P

Det var faktisk veldig spennende! Jeg hadde vel 3-4 "flørter".😂

Anonymous poster hash: 20783...4ff

Skrevet

Tenkte litt da jeg leste det andre innlegget her inne, om hun som ønsket å lære seg å flørte.

På jobben min er vi ca. halvparten menn og kvinner, og vi har gjennomgående en flørtende tone mellom oss med en del seksuelle morsomme hentydninger, men går aldri over streken. Er bare moro.

Vi er stort sett alle godt gift, og vet godt hvor grensen går.

Vi kan likevel godt ta på hverandre hvis det faller naturlig, og det kan til tider være mye "griseprat" som faktisk ikke er kleint, men bare hysterisk moro.

Nå snakker jeg hovedsaklig tonen mellom oss damer og mennene.

Hvordan er det på jobben hos dere?

Anonymous poster hash: b0df0...d95

Så alle har helt like grenser på grisepraten og det å ta på hverandre? Fascinerende!

Anonymous poster hash: ad6b0...2cd

Skrevet

Ehhh nei...

Med en gjennomsnittsalder på 50, blir det i hvertfall lite flørting på meg...

Anonymous poster hash: bfeca...038

Skrevet

Hos oss er det sånn! 😊 Er lærer og vi er både menn og damer. Blir mye tid sammen som fører til gode vennskap, mye flørting og tull 😊 Har aldri opplevd noe upassende, men har et par favoritter som jeg ser litt ekstra på og har en ekstra god tone med. Jeg er opptatt og det er de klar over, men vi flørter likevel litt i en vennskapelig tone! Når ferien begynner eller vi kommer tilbake er det også naturlig med en god klem og et: Hvordan har du hatt det? Hyggelig å se deg igjen!

Anonymous poster hash: 8124f...b4c

Skrevet

Oh yes. Alltid mye flørting. 

Det tar helt av på firmaturer. Folk har seg selv om de er gifte eller opptatte. Eldre advokater har seg gjerne med yngre sekretærer osv. 

Jeg har også flørtet og hatt sex flere ganger med en 10 år yngre kollega. Jeg gift, han samboer. 

Anonymous poster hash: 62f92...b77
Skrevet

Ja, både med menn og damer. Har ikke en flørtete tone med alle, men med noen. Og litt forskjellig med alle.

Han jeg har en mest flørtete tone med err sjefen, og mot han syns noen jeg går langt over streken. Nå er vi temmelig like på den måten, og vi kjenner hverandre godt nok til at det kun er en uskyldig flørt. Kjæresteemner eller elskeremner er vi absolutt ikke for hverandre, og han kjenner min mann og mine barn. Nå har jeg også møtt hans kjæreste, hun så ikke ut til å lette på ett øyebryn da jeg flørtet med han for noen dager siden. Jeg viste ikke hun var der, så jeg sa som jeg ier noen ganger til han. Han ble litt rød, men hun fortrakk ikke en mine. Hilste og var bare hyggelig. Ikke har jeg hørt noe fra sjefen at hun klaget på det heller, hadde nok raskt fått høre om hun hadde en formening om det. Såpass har jeg fått med meg om hun. Så eg får nok flørte litt med henne når jeg ser henne igjen.

Anonymous poster hash: 722b9...48f

Skrevet

Vil ikke kalle det flørtete, men i alle fall utrolig god stemning på personalrommet. Et stort kollegium, med aldersspredning fra tidlig 20-åringer til noen midt i 60-åra.

Anonymous poster hash: 0a298...17f

Skrevet

Jobber mest tett med damer men er også en del menn der. Vi damene kakler mye, masse om sex og generelt sladder.

Mange av mannfolka kan Være flørtete men kun med en hyggelige tone. Dvs jeg har aldri følt meg trakassert.

Anonymous poster hash: 69cd9...cb1

Skrevet

Det er litt flørting i hverdagen, men hovedsakelig mellom de andre. Som øverste sjef må jeg være litt mer forsiktig enn de andre.

Anonymous poster hash: 7ee29...a18

Skrevet

Eh, nei. Er ikke på ungdomsskolen, men på jobb. Heldigvis er menneskene der profesjonelle.

Anonymous poster hash: 2d263...abd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...