Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Noen som aner hva dette kan skyldes? Lukter ikke råttent og heller ikke roser👍 noen ganger sterkt, noen ganger sperm(da uten å ha hatt sex?!) osv.. Verst etter mensen... Hadde ikke dette før jeg fikk barn. Overhodet. Anonymous poster hash: f8da9...a34
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Jeg føler også at lukten av underlivet forandret seg etter at jeg fikk barn! 😔 Har sjekket meg for både kjønnssykdommer og infeksjon/bakteriel vaginose (eller hva det heter), ingenting slår ut.. Anonymous poster hash: ef53e...029
uanonym Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Hadde det sånn, gikk fort over etter kur. ( var bakteriell vaginose)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Får man kjøpt kur uten resept? Anonymous poster hash: cbf5c...d2a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Jeg sleit med ekstremt mye utflod men ingen lokt eller kløe/sviing. Ble testet for både sopp, kjønnsykdommer å bakteriell viagnose hos legen med alt var neggativt. Ble sendt til spesialist på sykhuse på gynokologisk undersøkelse, å han mente det var viagnose uten å teste noe. Fikk den heste-kuren med antibiotika å gudene måtte vite! Men aldri slitt med utflod etter den. Så kan jo hende du har men at det ikke slår ut på prøvene? Anonymous poster hash: 0d6cd...852
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 Jeg sleit med ekstremt mye utflod men ingen lokt eller kløe/sviing. Ble testet for både sopp, kjønnsykdommer å bakteriell viagnose hos legen med alt var neggativt. Ble sendt til spesialist på sykhuse på gynokologisk undersøkelse, å han mente det var viagnose uten å teste noe. Fikk den heste-kuren med antibiotika å gudene måtte vite! Men aldri slitt med utflod etter den. Så kan jo hende du har men at det ikke slår ut på prøvene? Anonymous poster hash: 0d6cd...852 **** vaginose**** Anonymous poster hash: 0d6cd...852
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 Ææææsj! Gå til legen da for fanken! Skjerp deg!Hva skjer med at folk skal dele absolutt alt her inne?Er det ikke lenger mulig for et voksent menneske (noe jeg antar at du er, da du henger på et barne-forum...), å ta ansvar for seg selv og egen helse hvor det hører hjemme...et hint: fastlegen evt. gynekolog i ditt tilfelle?m kroppen oppfører seg rart eller man får et fysisk problem, så går normale folk til legen...djiiiiiiz og god natt! Anonymous poster hash: 543a6...01c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #8 Skrevet 16. august 2015 Ææææsj! Gå til legen da for fanken! Skjerp deg! Hva skjer med at folk skal dele absolutt alt her inne? Er det ikke lenger mulig for et voksent menneske (noe jeg antar at du er, da du henger på et barne-forum...), å ta ansvar for seg selv og egen helse hvor det hører hjemme...et hint: fastlegen evt. gynekolog i ditt tilfelle? m kroppen oppfører seg rart eller man får et fysisk problem, så går normale folk til legen...djiiiiiiz og god natt! Du bør ta deg en tur til legen selv, og be om å få tralala-piller. Anonymous poster hash: 6115e...36c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå