Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Jeg skulle normalt sett fått mensen 31 juli. Har enda ikke fått den og mistenker da naturligvis å være gravid, noe vi ønsker og håper på. Men etter to uker, fire tester (senest i går) som alle ble blankt negative og ingen "gravid-følelse" vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Når ville du ha tatt kontakt med legen? Anonymous poster hash: 734d3...7c3
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Jeg ville nok ventet litt med å kontakte legen, sannsynligvis er det bare kroppen som spiller deg et puss...... Du stresser med å bli gravid, psyken påvirker syklusen... Hadde du vært gravid, ville testene vært positive nå. Skjønner veldig godt at det er frustrerende... Anonymous poster hash: f8734...2b8
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Min eggløsning var to uker forsinket, så da mensen var to uker forsinket, fikk jeg EL Og 7 dager etterpå positiv test Sikker på at du vet sikkert når EL var? Anonymous poster hash: c8f43...67a
LillePunk Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Sånn var hele mitt år som prøver.. Syklusen min ble lengre og lengre for hver prøveperiode. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå