Gå til innhold

Vasking av gutter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et litt pinlig spørsmål da...

Hvordan er det med vask av tissefant hos små gutter? Har en på 5 år nå. Han er som gutter flest glad i å fikle litt med seg selv.

Frem til nå har jeg bare vasket lett ved dusj, men det er kanskje på tide med grundigere vask?

Han har akkurat oppdaget at han kan dra forhuden tilbake om dette har noe å si.

Anonymous poster hash: 8a938...6eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne følger jeg. Har en på over 4 som også fikler en del, så er vel snart så han drar forhuden tilbake her og. Tenker jo at de kan fortelles at det må vaskes der, men ikke bruke såpe. Har desverre ingen mann som kan hjelpe til med den lærdommen.

Anonymous poster hash: 9c47a...142
Skrevet

Har en gutt på 4 år han kan dra forhuden tilbake. 

Han dusjer og vasker seg selv mens jeg sitter på en krakk utenfor dusjen eller gjør litt andre ting der inne. Jeg minner han på å dra forhuden tilbake og vaske tissen med rent vann på samme måte som jeg minner han på å bruke såpe i håret, under armer og på resten av kroppen. Så gjør han alt selv. Eneste han må ha hjelp med en å skylle såpe ut av håret for å få ut alt og at jeg tar håndkle rundt når han er ferdig. 

Anonymous poster hash: b262b...e0b
Skrevet

Ts

Takk for svar.

Pappen har vist ham hvordan han skal vaske seg nå. Var mest usikker på om dette måtte gjøres hver gang han dusjer, men med rent vann så er det vel ikke så farlig nei.

Til deg over som ikke har en pappa til hjelp, mannen min sa at det var veldig viktig å tørke godt også etter dusjen. Altså dra tilbake og tørke godt. Dette hadde jeg ikke tenkt på selv vertfall.

Skrevet

Når de er så små så er det ikke nødvendig å dra forhuden tilbake for å vaske, det gjør ikke noe at det gjøres heller da. Men man MÅ ikke. Vanlig vask på tisselur og testikler holder enda noen år :) Men selvsagt så gjør det jo ingenting at de lærer dette av f.eks. pappa slik at de kan vaske selv :)

Anonymous poster hash: b8e8a...ba7
Skrevet

Det er jo mange små gutter som har for trang forhud til at den kan trekkes tilbake. Det er i hvert fall viktig å lære dem at de ikke skal trekke så mye tilbake at det gjør vondt. Rent vann er tilstrekkelig. 

Skrevet

Ts

Takk for svar.

Pappen har vist ham hvordan han skal vaske seg nå. Var mest usikker på om dette måtte gjøres hver gang han dusjer, men med rent vann så er det vel ikke så farlig nei.

Til deg over som ikke har en pappa til hjelp, mannen min sa at det var veldig viktig å tørke godt også etter dusjen. Altså dra tilbake og tørke godt. Dette hadde jeg ikke tenkt på selv vertfall.

Takk for tips ja. Det hadde ikke jeg tenkt på selv heller. Og ikke har jeg lyst å spørre menn eller min egen far om hvordan de vasker tissen sin liksom ;)

Anonymous poster hash: 9c47a...142

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...