Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Jeg må le litt av mannen (menn generelt). Vi har to små barn og siste er kun et halvt år.. Nå hadde vi nettopp satt oss for å se film og så tenkte jeg, nå fikk jeg lyst på sex.. Mannen hadde ikke dusja siden i går, så jeg sier: Hopper du i dusjen, så har vi sex før film og han bare: Ja da! Løper i dusjen! He he, er alle menn slik ? :-):-) Anonymous poster hash: ec894...d02
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Her syns jeg du var den rareste som ikke ville ha sex med mannen din fordi han ikke hadde dusjet siden i går - en HEL dag😱 Anonymous poster hash: 7de22...e89
Ikkedytt Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Når jeg spør om kjæresten orker er i hvert fall han ganske kjapp med å få av seg klærne. Men jeg vet at alle ikke er sånn. Noen gidder ikke i det hele tatt, mens andre sjelden sier nei..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Her syns jeg du var den rareste som ikke ville ha sex med mannen din fordi han ikke hadde dusjet siden i går - en HEL dag Anonymous poster hash: 7de22...e89 Hvis gan dusjet i går morges, er det 1 1/2 døgn. Da er ikke oralsex særlig fristende. Mannen min er forresten like enkel Anonymous poster hash: 8a6f8...b4e
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Her syns jeg du var den rareste som ikke ville ha sex med mannen din fordi han ikke hadde dusjet siden i går - en HEL dagAnonymous poster hash: 7de22...e89 ...jeg foretrekker de nyvaska jeg også...rar kan du selv være Ikke hi. Anonymous poster hash: c944e...ee9
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 Hi her.. He he, jeg kan ha sex selv om han ikke dusjet i går men da blir det ikke full pakke med oralsex i tillegg.. Foretrekker virkelig en nydusjet pikk, ellers klarer jeg ikke nyte det skikkelig og da blir jeg ikke maks kåt he he.. Men det jeg egentlig tenker på er at: Vi har en travel hverdag og mannen vil helst ha sex hver dag mens jeg merker sexlysten er litt mindre pga amming osv og klarer meg fint med to ganger i uken.. Og jeg slenger meg ikke rundt hver gang han ymter frempå, men slik er det altså motsatt vei.. Bare jeg nevner det er han klar som et egg.. Snart 30 år også, men like kåt som da han var 20 og hadde all verdens tid.. Gutter altså .. :-) Kan ikke være lett og gå å ha konstant lyst :-) Anonymous poster hash: ec894...d02
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #7 Skrevet 15. august 2015 * Kan ikke være lett å gå og ha mente jeg:-) Anonymous poster hash: ec894...d02
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #8 Skrevet 15. august 2015 Sånn er det her også, og vi er over 40 år og har vært sammen i 17 år. Jeg har på de 17 årene aldri en eneste gang opplevd å bli avvist, tar jeg initiativ er han klar som et egg på sekundet Anonymous poster hash: 3bd47...1ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå