Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Fornøyd? Anonymous poster hash: 9a7f5...231
Soon to be mum Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Vi har denne og er fornøyd. Barnet trives i den. Vi lukker den aldri lengre nå, da barnet er 1 år og 3 måneder, men hun sitter fremdeles ganske ofte der å leker når hun trenger å ta det rolig.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Vi hadde en lekegrind i hvitmalt tre, 80x80cm. Bunnen kunne heves og senkes. Jeg var veldig fornøyd. Størrelsen var jo ikke stor, men det var ikke leiligheten vår heller. Jeg kjøpte den til lillesøster da jeg trengte ett sted jeg kunne legge henne mens storesøster holdt på med ting som lillesøster ikke kunne være i nærheten av. Oppdaget raskt at lillesøster var en sovebaby også, så lekegrinden ble soveplass på dagen. Med filtknotter under, var den enkel å dra rundt i leiligheten. Når jeg måtte lage mat var den kjekk å dra inn på kjøkkenet, sette begge ungene oppi slik at jeg fikk laget mat og ikke måtte løpe etter de hele tiden. To barn og to år mellom sier vel sitt at husarbeid kan være vanskelig, så det passet perfekt at de syns det var ok å være oppi derr sammen litt innimellom. Til eldste fikk jeg låne en lekegrind. Slik med hullete stoff, dyp og ganske stor. Ungen nektet å være i den og det kan jeg igrunn skjønne. Men nå var hun ekstremt kontakt søkende og opptatt av at ting måtte skje rundt henne. Så hun ble lagt på gulvet istede. Anonymous poster hash: ed2d4...931
Soon to be mum Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Vi har denne og er fornøyd. Barnet trives i den. Vi lukker den aldri lengre nå, da barnet er 1 år og 3 måneder, men hun sitter fremdeles ganske ofte der å leker når hun trenger å ta det rolig. Legge ved linken kanskje... 😂 http://www.barnashus.no/mygate-multigitter-f6-sort-7048731765211.html?nosto=nosto-page-category1
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Hadde en kvadratisk en som hadde bunn som kunne heves. Veldig grei som "dagseng" først. Brukte den vel egentlig aldri så veldig mye som lekegrind annet enn om jeg måtte på do og var alene med barnet. Anonymous poster hash: c08c1...a3a
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 Har aldri brukt lekegrind på mine barn. Har ikke hatt behov for det... Anonymous poster hash: 0c804...f1e
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #7 Skrevet 15. august 2015 Vi har denne og er fornøyd. Barnet trives i den. Vi lukker den aldri lengre nå, da barnet er 1 år og 3 måneder, men hun sitter fremdeles ganske ofte der å leker når hun trenger å ta det rolig. Legge ved linken kanskje... 😂 http://www.barnashus.no/mygate-multigitter-f6-sort-7048731765211.html?nosto=nosto-page-category1 Vi har denne i hvit. Eldste ville ikke være i den, så den ble mest brukt til sperre foran ting hun ikke skulle nå. Er spent på om lillesøster vil bruke den etter hvert. Veldig fornøyd med den da den kan brukes til flere ting Anonymous poster hash: 01516...0a4
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #8 Skrevet 15. august 2015 Vi hadde en firkantet på 100*100 cm. Med en bunn som ikke kunne heves. Den var kjempe kjek å ha en periode hvor ungen var aktiv men ikke stødig og ville opp hele tiden. Da kunne han øve seg på å stå i den mens jeg f.eks lagde lunsj. Kontra å spenne han fast i en vippestol, noe han hatet og det skjønner jeg godt. Pga sånn som leiligheten vår var så kunne han ikke på den tiden liggee på gulvet uten å bli godt passet på så jeg fikk aldri gjort noe, som å forberede maten til hans lunsj eller gå på do. Anonymous poster hash: 718d1...a8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå