Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Saken med 3 åringen i bilen som trillet ut i elven og er kritisk skadet er enda en god grunn for aldri gå fra barn i en bil uansett hva.. Det er mang en diskusjon her inne om at det er helt greit å "stikke kjapt inn på butikken for å handle mens barna er i bilen" hva kan skje liksom? Jeg er blitt kalt hysterisk her inne når jeg sier at jeg aldri ville forlatt mine barn alene i bilen mens jeg stikker et lite ærend ect. Uansett hva.. Håper for alt i verden at det ender godt for 3 åringen, og mine tanker går til foreldrene og familie i kveld. Anonymous poster hash: 35c71...f37
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Huff... Håper og ber for den stakkars gutten💕Tenker på hvor redd han må ha vært om han var våken❤️ Anonymous poster hash: 432c1...95f
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Saken med 3 åringen i bilen som trillet ut i elven og er kritisk skadet er enda en god grunn for aldri gå fra barn i en bil uansett hva.. Det er mang en diskusjon her inne om at det er helt greit å "stikke kjapt inn på butikken for å handle mens barna er i bilen" hva kan skje liksom? Jeg er blitt kalt hysterisk her inne når jeg sier at jeg aldri ville forlatt mine barn alene i bilen mens jeg stikker et lite ærend ect. Uansett hva.. Håper for alt i verden at det ender godt for 3 åringen, og mine tanker går til foreldrene og familie i kveld. Anonymous poster hash: 35c71...f37 Håndbrekk er en fin oppfinnelse. Jeg bruker det hver dag, også når jeg parkerer på steder uten elv. Ingen av butikkene i den småbyen jeg bor på har parkeringsplass nær vannet. Så dette er fortsatt bare skremselsprat. Anonymous poster hash: 862b6...7b1
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 enkelte her inne er hysteriske også,men selvsagt veldig trist Anonymous poster hash: c69e6...275
skjotta Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Saken med 3 åringen i bilen som trillet ut i elven og er kritisk skadet er enda en god grunn for aldri gå fra barn i en bil uansett hva.. Det er mang en diskusjon her inne om at det er helt greit å "stikke kjapt inn på butikken for å handle mens barna er i bilen" hva kan skje liksom? Jeg er blitt kalt hysterisk her inne når jeg sier at jeg aldri ville forlatt mine barn alene i bilen mens jeg stikker et lite ærend ect. Uansett hva.. Håper for alt i verden at det ender godt for 3 åringen, og mine tanker går til foreldrene og familie i kveld. Anonymous poster hash: 35c71...f37 Du har helt rett. Jeg skal slutte å ta med ungene ut av huset, vet om flere tragiske ulykker som har skjedd utendørs. Barnehage er utelukket da der har skjedd ulykker der og og en gang var der en gutt som datt ned fra taket på skolen datteren min går på så det er nok best jeg tar henne ut av skolen. Et familiemedlem landet i front mot front kollisjon med en fyllekjører, så bilkjøring er uaktuelt. Men hva med ulykker i hjemmet? Vi har ikke badekar (phew) men hørte om en som datt ned trappa, en som brant seg skikkelig på ovnen, noen barn blir jo syke og.... Kanskje en stor plastboble er løsningen?
Gjest Antarctica Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 Saken med 3 åringen i bilen som trillet ut i elven og er kritisk skadet er enda en god grunn for aldri gå fra barn i en bil uansett hva.. Det er mang en diskusjon her inne om at det er helt greit å "stikke kjapt inn på butikken for å handle mens barna er i bilen" hva kan skje liksom? Jeg er blitt kalt hysterisk her inne når jeg sier at jeg aldri ville forlatt mine barn alene i bilen mens jeg stikker et lite ærend ect. Uansett hva.. Håper for alt i verden at det ender godt for 3 åringen, og mine tanker går til foreldrene og familie i kveld. Anonymous poster hash: 35c71...f37 Du har helt rett. Jeg skal slutte å ta med ungene ut av huset, vet om flere tragiske ulykker som har skjedd utendørs. Barnehage er utelukket da der har skjedd ulykker der og og en gang var der en gutt som datt ned fra taket på skolen datteren min går på så det er nok best jeg tar henne ut av skolen. Et familiemedlem landet i front mot front kollisjon med en fyllekjører, så bilkjøring er uaktuelt. Men hva med ulykker i hjemmet? Vi har ikke badekar (phew) men hørte om en som datt ned trappa, en som brant seg skikkelig på ovnen, noen barn blir jo syke og.... Kanskje en stor plastboble er løsningen? De fleste ulykker skjer i hjemmet, så pass opp! Kanskje hageboden kan polstres og omgjøres til det ideelle oppbevaringssted for barn?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #7 Skrevet 15. august 2015 Huff helt forferdelig. Kjenner noen var der når det skjedde. Mora var helt hysterisk stakkars. Gutten lå og sov når hun gikk i butikken. Anonymous poster hash: 38e6d...5eb
skjotta Skrevet 15. august 2015 #8 Skrevet 15. august 2015 Saken med 3 åringen i bilen som trillet ut i elven og er kritisk skadet er enda en god grunn for aldri gå fra barn i en bil uansett hva.. Det er mang en diskusjon her inne om at det er helt greit å "stikke kjapt inn på butikken for å handle mens barna er i bilen" hva kan skje liksom? Jeg er blitt kalt hysterisk her inne når jeg sier at jeg aldri ville forlatt mine barn alene i bilen mens jeg stikker et lite ærend ect. Uansett hva.. Håper for alt i verden at det ender godt for 3 åringen, og mine tanker går til foreldrene og familie i kveld. Anonymous poster hash: 35c71...f37 Du har helt rett. Jeg skal slutte å ta med ungene ut av huset, vet om flere tragiske ulykker som har skjedd utendørs. Barnehage er utelukket da der har skjedd ulykker der og og en gang var der en gutt som datt ned fra taket på skolen datteren min går på så det er nok best jeg tar henne ut av skolen. Et familiemedlem landet i front mot front kollisjon med en fyllekjører, så bilkjøring er uaktuelt. Men hva med ulykker i hjemmet? Vi har ikke badekar (phew) men hørte om en som datt ned trappa, en som brant seg skikkelig på ovnen, noen barn blir jo syke og.... Kanskje en stor plastboble er løsningen? De fleste ulykker skjer i hjemmet, så pass opp! Kanskje hageboden kan polstres og omgjøres til det ideelle oppbevaringssted for barn? Ser for meg en sånn diger hamsterball... godt polstret naturligvis.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #9 Skrevet 15. august 2015 Hysterisk eller ikke - jeg gjør nå i allefall det JEG kan for å unngå at mine barn blir utsatt for fare. Går du fra barnet ditt i bilen så har du ikke kontroll over evt situasjon som oppstår. Lar du barnet ditt oppholde seg nær varm stekeovn/plater så KAN han brenne seg. Går du ut av badet imens barnet bader så KAN hun drukne. Osv... For meg handler det å være mamma om å være oppmerksom og ta forholdsregler, og tenke litt frem der barnet ikke ser konsekvens selv. Hysterisk? Mulig. Trygg på at jeg gjør så godt jeg kan for mine? Jepp. Anonymous poster hash: 3be87...fae
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #10 Skrevet 15. august 2015 Så ufint å bruke en tragedie til å fortelle hvor mye flinkere du er enn denne mammaen. For det er vel litt av poenget ditt? For alt du vet kunne dette dessuten vært den mest hysteriske mor som lot barnet sitte i bilen mens hun hentet en handlevogn så barnet ikke skulle gå blant bilene på parkeringen. Uansett - ekstremt ufint! Anonymous poster hash: 85f04...d16
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #11 Skrevet 15. august 2015 Barn har INGENTING alene i en bil å gjøre. Uansett hvilke grunn du føler du har.. Det er så utrolig mye som kan skje. Håper det går bra med 3 åringen ! 😕 Anonymous poster hash: 02665...449
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #12 Skrevet 15. august 2015 Så ufint å bruke en tragedie til å fortelle hvor mye flinkere du er enn denne mammaen. For det er vel litt av poenget ditt? For alt du vet kunne dette dessuten vært den mest hysteriske mor som lot barnet sitte i bilen mens hun hentet en handlevogn så barnet ikke skulle gå blant bilene på parkeringen. Uansett - ekstremt ufint! Anonymous poster hash: 85f04...d16 Er det meg du prøver å stramme opp? I såfall har du misforstått. Mitt innlegg var mer til de lenger opp her som disser oss såkalte hysteriske mødre, og som gjør en latterlig greie ut av "plastboble-morsomhetene" sine. Synes det er hakket styggere... Anonymous poster hash: 3be87...fae
Gjest Antarctica Skrevet 15. august 2015 #13 Skrevet 15. august 2015 Så ufint å bruke en tragedie til å fortelle hvor mye flinkere du er enn denne mammaen. For det er vel litt av poenget ditt? For alt du vet kunne dette dessuten vært den mest hysteriske mor som lot barnet sitte i bilen mens hun hentet en handlevogn så barnet ikke skulle gå blant bilene på parkeringen. Uansett - ekstremt ufint! Anonymous poster hash: 85f04...d16 Er det meg du prøver å stramme opp? I såfall har du misforstått. Mitt innlegg var mer til de lenger opp her som disser oss såkalte hysteriske mødre, og som gjør en latterlig greie ut av "plastboble-morsomhetene" sine. Synes det er hakket styggere... Anonymous poster hash: 3be87...fae Ja, men det er ikke så farlig. Vi er stygge med barna våre også, vi. Gå ut og lek i trafikken, sier vi hver dag til dem. Se her lille venn, her har du en kniv å leke med. Vi er nemlig ikke glad i barn, for vi bryr oss null og niks om sikkerhet. Det var vel det du ville høre?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #14 Skrevet 15. august 2015 Hysterisk eller ikke - jeg gjør nå i allefall det JEG kan for å unngå at mine barn blir utsatt for fare. Går du fra barnet ditt i bilen så har du ikke kontroll over evt situasjon som oppstår. Lar du barnet ditt oppholde seg nær varm stekeovn/plater så KAN han brenne seg. Går du ut av badet imens barnet bader så KAN hun drukne. Osv... For meg handler det å være mamma om å være oppmerksom og ta forholdsregler, og tenke litt frem der barnet ikke ser konsekvens selv. Hysterisk? Mulig. Trygg på at jeg gjør så godt jeg kan for mine? Jepp. Anonymous poster hash: 3be87...fae Du vet at uansett hvor godt du passer på kan ulykker skje? Livet er farlig og de utroligste frykteligste ting kan skje. Sannsynligheten for at barnet ditt skader seg alvorlig hjemme er større enn i en bil mens mor er inne på butikken. Anonymous poster hash: 1a5ad...8bc
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #15 Skrevet 16. august 2015 Her var det mange som gikk rett i forsvarsposisjon må jeg si... Og det på det mest usympatiske vis. Anonymous poster hash: 58b6c...17a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #16 Skrevet 16. august 2015 Gjorde det en gang fordi barnet ville vente selv. jeg likte det ikke. Vond følelse i magen og sprang nesten i butikken. Jeg gjør det ikke mer. Anonymous poster hash: e675a...7b6
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #17 Skrevet 16. august 2015 Du vet at parkeringsplassen er det farligste stedet et barn kan være? Så strengt viser din logikk at du er den uansvarlige. Skjønner ikke at du ikke er mer glad i barna dine, enn at du skjønner såpass! Anonymous poster hash: f54fc...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå