Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Det er egentlig ganske håpløst.. Han har 50/50 med sine barn og jeg har hovedomsorgen for mine barn, og har annenhver helg uten dem.. da møter jeg kjæresten. . Jeg har ikke mulighet for barnevakt.. Når vi da møtes etter to uker vil han bare ha sex hele helgen. Han er helt uthungret og vil ikke finne på noenting, er bare tvers gjennom kåt. Jeg synes det begynner å bli håpløst! Hvordan greier andre alenemødre å ha kjæresteforhold uten å introdusere barna egentlig? Anonymous poster hash: 3d100...207
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Vi begge har 50/50 fordeling med våre ekser, og vi har forskjellige uker. Når jeg har barnefri, besøker jeg han etter ungene er lagt, da har vi en del tid til å snakke, spille brettspill, se film og spise mat sammen. Og når jeg har ungene, så kommer han hjem til meg, vi ordner barnefri av og til, så vi kan gå ut på noe, eller ha sex uten å tenke "nå blir vi fersket" Nå har vi vært sammen i rett under 1 år, og i sommer ordnet vi så vi hadde en uke fri sammen, hvor ungene var hos andre foreldrene sine, den tiden brukte vi sammen borte fra hjemmet, og snakket om fremtiden, utpå høsten er det på tide å introdusere unger for kjæresten, og jeg skal så smått starte å møte hans barn Det er ikke lett, men samtidig, så lenge kjærligheten og viljen til et godt forhold er der, så er det ikke _så_ vanskelig. At kjæresten din kun vil ha sex når dere er sammen synes jeg er snodig.. Om det ikke er slik at forholdet er VELDIG ferskt. Anonymous poster hash: a295c...0a6
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Vi begge har 50/50 fordeling med våre ekser, og vi har forskjellige uker. Når jeg har barnefri, besøker jeg han etter ungene er lagt, da har vi en del tid til å snakke, spille brettspill, se film og spise mat sammen. Og når jeg har ungene, så kommer han hjem til meg, vi ordner barnefri av og til, så vi kan gå ut på noe, eller ha sex uten å tenke "nå blir vi fersket" Nå har vi vært sammen i rett under 1 år, og i sommer ordnet vi så vi hadde en uke fri sammen, hvor ungene var hos andre foreldrene sine, den tiden brukte vi sammen borte fra hjemmet, og snakket om fremtiden, utpå høsten er det på tide å introdusere unger for kjæresten, og jeg skal så smått starte å møte hans barn Det er ikke lett, men samtidig, så lenge kjærligheten og viljen til et godt forhold er der, så er det ikke _så_ vanskelig. At kjæresten din kun vil ha sex når dere er sammen synes jeg er snodig.. Om det ikke er slik at forholdet er VELDIG ferskt. Anonymous poster hash: a295c...0a6 Det er ganske ferskt, ja.. og jeg ønsker ikke at han skal komme hit når jeg har barna, så da har vi annenhver helg. Det kommer jo ikke til å gå på sikt, og jeg må bli bedre kjent med han før jeg tar videre skritt ifht barna, og jeg blir jo ikke egentlig kjent med han på denne måten. Hi Anonymous poster hash: 3d100...207
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Prater dere samme på telefonen? Jeg dater en mann nå, og vi prates da på telefonen omtrent daglig, og gjerne en time eller to. Så vi blir jo kjent på den måten og. Men siden dere bare møtes annenhver helg, så hadde nok jeg og ønsket mest mulig sex. Men noe annet må dere vel kunne gjøre. For eksempel på lørdagen. Selv om dere drar ut og finner på noe da, kan dere jo ha sex både før og etter. Anonymous poster hash: 738fb...f1a
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Skal du bli kjent med han, så betyr det mye tid på tlf samtaler HI, siden dere kun kan møtes på helga, så får du gi tiden til gode, til sex delen dabber litt av, så dere kan bevege dere ut av huset og finne på ting Anonymous poster hash: a295c...0a6
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 Prater dere samme på telefonen? Jeg dater en mann nå, og vi prates da på telefonen omtrent daglig, og gjerne en time eller to. Så vi blir jo kjent på den måten og. Men siden dere bare møtes annenhver helg, så hadde nok jeg og ønsket mest mulig sex. Men noe annet må dere vel kunne gjøre. For eksempel på lørdagen. Selv om dere drar ut og finner på noe da, kan dere jo ha sex både før og etter. Anonymous poster hash: 738fb...f1a Vi snakker mye på tlf, nesten hver dag, ofte lange samtaler. Jeg blir jo kjent med han på en måte men føler jeg mangler innsikt I hvordan han egentlig lever livet sitt, hvordan han er sosialt osv, selv om vi snakker om det. Jeg kjenner behov for å oppleve han I flere settinger og ikke bare prate og pule. Jeg får insistere på mer aktiviteter utenfor huset I løpet av helgen 😊 Anonymous poster hash: 3d100...207
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #7 Skrevet 15. august 2015 Det er bare det at jeg har mistet håpet om at dette kan utvikle seg på en ok måte og om at det kan bli skånsomt for barna. Jeg stoler kanskje ikke 100 % på han, og det kan hende det er mer det spm er problemet. Når vi snakker så vet jeg jo aldri om det han sier om seg og sitt liv er slik jeg ville oppfattet det. Hi Anonymous poster hash: 3d100...207
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå