Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Noen råd? Jeg har fryktelig lyst på denne jobben, selv om jeg er nyutdannet og dermed egentlig ikke kvalifisert.. Hvor mange innkalles til intervju..? Anonymous poster hash: c4ad1...5c1
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Egentlig ikke kvalifisert? Hva slags utdannelse har du? Der jeg jobber ansettes kun bv - pedagoger og sosionomer.. Hvor mange som kalles inn varierer nok .. Anonymous poster hash: 9d837...946
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Få frem at du er effektiv og selvstendig. Ekstremt selvstendig. Trygg i egne vurderinger, men ikke overdrevent skråsikker. Du liker utfordringer og at det er hektisk. Kjempehektisk. mvh, barnevernkonsulent Anonymous poster hash: e1a5b...5d9
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Få frem at du er effektiv og selvstendig. Ekstremt selvstendig. Trygg i egne vurderinger, men ikke overdrevent skråsikker. Du liker utfordringer og at det er hektisk. Kjempehektisk. mvh, barnevernkonsulent Anonymous poster hash: e1a5b...5d9 Støtter dette. Pluss at du kan jobbe overtid og reise på kort varsel. Hilsen en annen bv.konsulent Anonymous poster hash: 6e1c8...ba5
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Egentlig ikke kvalifisert? Hva slags utdannelse har du? Der jeg jobber ansettes kun bv - pedagoger og sosionomer.. Hvor mange som kalles inn varierer nok .. Anonymous poster hash: 9d837...946 Hun er nok tilfredsstillende kvalifisert skal du se, all den tid hun faktisk er innkalt til intervju... Anonymous poster hash: 2e211...cb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå