Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #51 Skrevet 16. august 2015 Frp da jeg ikke ønsker at kommunen skal motta Syria flyktninger. Det er nok utfordringer med integreringen allerede og vi trenger absolutt ikke flere som skal gå rundt i lokalmiljøet som udetonerte bomber. Anonymous poster hash: e8342...3cb
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #52 Skrevet 16. august 2015 Ap. De står for et verdisyn som jeg kan vedkjenne meg, og de har fokus på en del saker som jeg synes er viktig i vår kommune, som oppvekstvilkår, helse- og rehabiliteingstjenester til eldre og viktigheten av å ha mange lærlingplasser i kommunen. De står også for en fornuftig økonomistyring, og har fått kommunen vår av ROBEK- lista. De har også en ordførerkandidat som gjør en svært god jobb som ordfører i dag, og han bør få fortsette. Anonymous poster hash: bc504...461
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #54 Skrevet 16. august 2015 Jeg stemmer SV, og det har jeg alltid gjort. De har den beste skole- og barnehagepolitikken og mest troverdige miljøpolitikken. Dessuten liker jeg veldig godt tillitsreformen og heldagsskolen. Er også enig med dem angående kommunereformen og i asylpolitikken. Anonymous poster hash: e8718...816
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #55 Skrevet 16. august 2015 Arbeiderpartiet. Anonymous poster hash: a574f...928
PelleParafin Skrevet 16. august 2015 #56 Skrevet 16. august 2015 Arbeiderpartiet, som alltid. Hjertesaken min er skole- og barnehagepolitikk, og der er AP suverene i min bok.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #57 Skrevet 16. august 2015 MPDG. Så blir det Høyre på stortingsvalget, som sist. Anonymous poster hash: ca01d...796
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #58 Skrevet 16. august 2015 FrP som alltid. Grunner: -strengere innvandring -stengte grenser -mer privatisering -mindre til naverer og vanskeligere å motta ytelser fra det offentlige -dyrepoliti -mer til forsvar Osv osv osvAnonymous poster hash: 4b7a7...903 Nøyaktig det hun sa. Skremmende at ikke fler ser det samme. Anonymous poster hash: 4b32d...68d Betryggende at flere og flere ser hvor galt dette bærer i vei. Heldigvis tror jeg at folk flest faktisk har vettet i behold og stemmer noe helt annet enn mørkeblått. Folk flest har etter hvert sett den mørkeblå galskapens sanne ansikt og skygger nå unna. Anonymous poster hash: d4163...433
Gjest Hercule Poirot Skrevet 16. august 2015 #59 Skrevet 16. august 2015 Jeg skal ikke stemme. Anonymous poster hash: fbdf8...ae1 Hvorfor ikke? Å ha stemmerett er ingen selvfølge. Stemmeretten er en viktig rettighet å hegne om. Å ikke delta i det demokratiske systemet er etter min mening en fallitterklæring. Bruker du ikke stemmeretten din, har du heller ikke klagerett, mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #60 Skrevet 16. august 2015 Jeg skal ikke stemme. Anonymous poster hash: fbdf8...ae1 Hvorfor ikke? Å ha stemmerett er ingen selvfølge. Stemmeretten er en viktig rettighet å hegne om. Å ikke delta i det demokratiske systemet er etter min mening en fallitterklæring. Bruker du ikke stemmeretten din, har du heller ikke klagerett, mener jeg. Det er bedre å ikke stemme hvis man ikke har satt seg inn i sakene enn å stemme det man alltid har gjort bare for å stemme uten vite hva man egentlig har stemt på. Anonymous poster hash: 8c0fb...ef9
suseduse Skrevet 16. august 2015 #61 Skrevet 16. august 2015 Venstre. Pga miljø, skole og inkludering. Liberalt parti. Er de jeg er mest enig med hvertfall..
Gjest Hercule Poirot Skrevet 16. august 2015 #62 Skrevet 16. august 2015 Jeg skal ikke stemme. Anonymous poster hash: fbdf8...ae1 Hvorfor ikke? Å ha stemmerett er ingen selvfølge. Stemmeretten er en viktig rettighet å hegne om. Å ikke delta i det demokratiske systemet er etter min mening en fallitterklæring. Bruker du ikke stemmeretten din, har du heller ikke klagerett, mener jeg. Det er bedre å ikke stemme hvis man ikke har satt seg inn i sakene enn å stemme det man alltid har gjort bare for å stemme uten vite hva man egentlig har stemt på. Anonymous poster hash: 8c0fb...ef9 Ikke enig. Såpass bør man faktisk engasjere seg, du vet da vel hvilken side du er mest enig med? Da stemmer du på ett av partiene på den siden. Det er viktig å delta!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #63 Skrevet 16. august 2015 Hvorfor er det så mange av dere som ikke skjønner at dette er et kommunevalg??? Dere må lese partiprogrammet til partiet i din kommune, ikke se hva rikspolitikken deres sier. Anonymous poster hash: e0368...27b
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #64 Skrevet 16. august 2015 Det er okal valg! Det jeg virkelig ikke vil at skal komme i vår lille region er bompenger. De løsningene som er skissert for bompenger er ikke bra, det er ikke bra for næringa, det er ikke bra for hjørnestensbedrifta, det er ikke bra for oss som bor her, og som må bomme for dra på jobb. Da kan vi bli enda mer utflytnignstrua, da kan det gå utover skolen, og skolenedleggelse. Av disse grunnene vurderer jeg å stemme FrP i dette lokkal valget. Men da an det jo være i lle for skolenedleggelsen i nesste omgang, for de skal jo være så effektive i så hensende. Senterpartiet har desverre solgt seg til bompengeselskapet, men når det gjelder lokalvalg, s mener jeg vel egentlig at senterpartiet er bra her på bondelandet hos oss. Men bompenger NEI TAKK!!! Anonymous poster hash: 6a288...f8e
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #65 Skrevet 16. august 2015 Hvorfor er det så mange av dere som ikke skjønner at dette er et kommunevalg??? Dere må lese partiprogrammet til partiet i din kommune, ikke se hva rikspolitikken deres sier. Anonymous poster hash: e0368...27b Nja... Man må nok se litt på begge deler, gitt. Anonymous poster hash: d4163...433
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #66 Skrevet 16. august 2015 Miljøpartiet de grønne, har alltid stemt på dem. Anonymous poster hash: 50187...7aa
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #67 Skrevet 16. august 2015 SV eller Arbeiderpartiet Anonymous poster hash: da2dc...94f
Isola&Lille+julegave Skrevet 16. august 2015 #68 Skrevet 16. august 2015 Jeg har ikke bestemt meg ennå. Men det blir FrP eller høyre.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #69 Skrevet 16. august 2015 Ifølge testen på facebook skal jeg stemme på Pensjonistpartiet..... Anonymous poster hash: 7beab...ad9
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #71 Skrevet 16. august 2015 Må nok gå over til FRP eller AP igjen. Hadde troa på Høyre ved forrige kommunevalg, men de har bare tynt oss mer for penger enn noen sinne. De har kjørt vår trygge og gode lille kommeune helt utpå landet og tyner oss for det lille vi har igjen av penger. Prisene er skrudd opp og bommer er plassert over alt! Anonymous poster hash: 1cf58...a4b
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #72 Skrevet 17. august 2015 Jeg skal ikke stemme.Anonymous poster hash: fbdf8...ae1 Hvorfor ikke? Å ha stemmerett er ingen selvfølge. Stemmeretten er en viktig rettighet å hegne om. Å ikke delta i det demokratiske systemet er etter min mening en fallitterklæring. Bruker du ikke stemmeretten din, har du heller ikke klagerett, mener jeg. Det er bedre å ikke stemme hvis man ikke har satt seg inn i sakene enn å stemme det man alltid har gjort bare for å stemme uten vite hva man egentlig har stemt på. Anonymous poster hash: 8c0fb...ef9 Da stemmer man blankt! Anonymous poster hash: 86475...89c
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #73 Skrevet 17. august 2015 Jeg skal ikke stemme. Anonymous poster hash: fbdf8...ae1 Hvorfor ikke? Å ha stemmerett er ingen selvfølge. Stemmeretten er en viktig rettighet å hegne om. Å ikke delta i det demokratiske systemet er etter min mening en fallitterklæring. Bruker du ikke stemmeretten din, har du heller ikke klagerett, mener jeg. Fordi vi flyttet til andre kanten av landet den 1. juli, og jeg får derfor ikke stemme på mitt nye hjemsted. Synes ikke det er riktig at jeg skal være med å bestemme hvordan de skal ha det der jeg bodde før. Jeg har imidlertid stemt ved alle tidligere valg og kommer til å fortsette med det etter dette valget så sant jeg har mulighet. Anonymous poster hash: fbdf8...ae1
Gjest Darwinia:-) Skrevet 17. august 2015 #74 Skrevet 17. august 2015 (endret) Jeg skal ikke stemme. Anonymous poster hash: fbdf8...ae1 Hvorfor ikke?Ser du har svart nå😊 Da ville jeg stemt blankt slik at du ikke bidrar til sofasliter statistikken. Endret 17. august 2015 av Darwinia:-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #75 Skrevet 17. august 2015 Jeg skal ikke stemme. Anonymous poster hash: fbdf8...ae1 Hvorfor ikke?Ser du har svart nå Da ville jeg stemt blankt slik at du ikke bidrar til sofasliter statistikken. Hvordan gjør man det? Tom konvolutt eller er det en egen blank stemmeseddel? Men signaliserer man ikke da at man ikke har tillit til noen av partiene? Det vil jeg jo i såfall ikke, det er mange flinke politikere der jeg bodde før. Anonymous poster hash: fbdf8...ae1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå