Gå til innhold

Flytt ut av soverommet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

25 uker på vei. 2 barn fra før som han er stefar for.

Han blir å ha samvær med det nye barnet men de 2 andre er jo ikke hans så det passet seg ikke...

De treffer sin biologiske far 3 ganger i året så dette blir sårt.

Jeg fikk beskjed om å flytte ut av soverommet da det ikke var følelser der mer. Og det var ukomfortabelt og ubehagelig å være så nær meg når han ennå var svak for meg seksuelt.

Ja for vi har hatt bra sex minst en gang om dagen!

Vi bor og jobber sammen. Han er aldri borte. Så det er kun meg.

Vi har mangler ja...men trodde ikke at det var så drastisk.

Han flytter ut om 1-2 mnd. Vi leier men kontrakten står i mitt navn.

Dette blir tøft kjenner jeg.

Anonymous poster hash: e0c94...a74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er gravid og han ber deg flytte ut av soverommet? Be han flytte ut nå, evt kan han legge seg på sofaen.

Leit å høre at dette kom så overraskende på deg, men med sånn oppførsel er der bedre med brudd nå i stedet for om noen år.

Bit tennene sammen, og ikke la han bestemme/diktere!

Lykke til!!

Anonymous poster hash: bd971...5bf

Skrevet

Da får jaggu fyren legge seg på sofaen selv gitt eller flytte ut selv

Anonymous poster hash: cc26a...864

Skrevet

? Han ber deg som er gravid og står på kontrakten om å flytte ut av soverommet?

Du så vel at det var han som måtte flytte seg?

Har dere vært sammen lenge? Kan det være at han er redd for den nye situasjonen?

Anonymous poster hash: 30ecf...17f
Skrevet

Vi har flere soverom og brukte et annet før. Denne situasjonen har skremt han så han flyttet til sin mor og flakset rundt de første 6 ukene. Så kom han hjem og vi byttet til annet rom pga størrelse og ommøblering. Jeg har ikke flyttet alt mitt inn enda da det var godt å kunne rote klær og sminke utover et helt rom uten at han brydde seg.

Så da var det best at jeg flyttet inn på rommet der jeg hadde alle mine ting. Så innen i kveld må jeg ha ryddet klart mitt rom for han tok sofa i natt..

Nesten 4 år sammen har vi og han er en fantastisk far for mine to..

MEN det var jo ikke rette følelser der mer. Ikke til livet ut. Og det var ubehagelig å være nærmere meg samtidig så svak for meg seksuelt..

Anonymous poster hash: e0c94...a74

Skrevet

Det er ikke noen form for svangerskapsjon han har da? Er jo mange hormoner i sving også hos far når man skal ha barn. Er kanskje en idee å snakke med noen profisjonelle om det så snart som mulig.  

Anonymous poster hash: f0077...983
Skrevet

Høres ut som panikk dette synes jeg, og en veldig barnslig mann. 

Hadde han vært 18 år kunne jeg på en måte forstått oppførselen, men når han er sammen med ei som venter sitt tredje barn regner jeg med han er over tenårene og da blir det bare patetisk...

Anonymous poster hash: be0e7...ae3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...