Gå til innhold

Dere andre som liker å gi BJ (ev. bare som forspill)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid likt å gjøre dette, men de siste månedene har det nesten blitt litt ekstremt. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg blir så veldig tent av det for tiden. Og da liker jeg speisielt godt dersom han "tvinger meg" til å ta den veldig langt inn, gjerne så langt at jeg nesten mister pusten i noen få sekunder. Jeg må bare presisere at jeg med "tvinger" mener at jeg har sagt til ham at jeg liker det og vil at han skal gjøre det med meg, så det er mitt initiativ, ikke hans.

Problemet mitt er bare at jeg rett og slett opplever en slags sårhet bakerst i munnen og mot svelget etter en slik økt, spesielt om den har vart en stund. Der og da er det bare opphissende og deilig, men dagen etter er det ubehagelig. Dette synes jeg er så rart, for selv om penis er hard, så er den jo myk også.

Er dette noe flere kjenner til? Har dere ev. noen triks for å unngå det, sånn bortsett fra å la være så klart ;)

Anonymous poster hash: 0d1a0...e30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har tynn hud bakerste mot svelget som får bloduttredelser. Ha hodet mer bakover så "åpnes" svelget mer. Vær forsiktig så går det bra. Gå forsiktig frem.

Anonymous poster hash: e7d43...b40

Skrevet

Kan være så enkelt at huden der reagerer på uvanligheten ved det, og kroppen din bruker tid på å tilvenne seg dette.

Kan hende dere bør bytte teknikk, så du kan ha munn/svelg/hals rett, altså lener hodet bakover, at dere da unngår for mye "skubbing" borti det bestemte punktet du blir sår.

Anonymous poster hash: e8c77...6be
Skrevet

Så det er greiest hvis han står da kanskje? Nå har vi en del ganger gjort det slik at han sitter eller ligger. Tusen takk for seriøse svar, jeg må innrømme at jeg var litt bekymret for hvilke type svar jeg ville få her.

HI

Skrevet

Kan være smart om han står, eventuelt om han "dypper"  i starten, så tilvennes du etter hvert ("dypper": altså, at du sitter, og han står delvis over deg og fører penis ned i munnen din, da får du hodet godt bakover)

Skrevet

Kan være smart om han står, eventuelt om han "dypper"  i starten, så tilvennes du etter hvert ("dypper": altså, at du sitter, og han står delvis over deg og fører penis ned i munnen din, da får du hodet godt bakover)

Det høres ut som en god plan. Og jeg antar at han er mer enn velvillig innstilt til å prøve. Jeg torr faktisk aldri han har vært mer lykkelig enn siden denne "sugeilla" kom over meg :P

HI

Skrevet

Bruker å bli slik ja :P hehe

Her er BJ et must, nesten mer for meg enn han.. Vi har sex minst 3 dager i uka, minst 2 ganger med BJ som forspill, og en og annen gang suger jeg han uten behov for samleie :P

Skrevet

Bruker å bli slik ja :P hehe

Her er BJ et must, nesten mer for meg enn han.. Vi har sex minst 3 dager i uka, minst 2 ganger med BJ som forspill, og en og annen gang suger jeg han uten behov for samleie :P

Helt likt som her det :)

Jeg vet ikke om han egentlig er bevisst det, men jeg har faktisk merket at han har vært ekstra hyggelig den siste tiden. Vil massere skuldrene mine, styrke på meg, ser meg oftere kjærlig inn i øynene, strør rundt seg med komplimenter til meg om alt mulig osv. Må jo være tidenes vinn-vinn dette :P Altså, hyggelig har han jo alltid vært, men nå er det nesten påfallende hehe ...

HI

Skrevet

Jeg har alltid likt å gjøre dette, men de siste månedene har det nesten blitt litt ekstremt. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg blir så veldig tent av det for tiden. Og da liker jeg speisielt godt dersom han "tvinger meg" til å ta den veldig langt inn, gjerne så langt at jeg nesten mister pusten i noen få sekunder. Jeg må bare presisere at jeg med "tvinger" mener at jeg har sagt til ham at jeg liker det og vil at han skal gjøre det med meg, så det er mitt initiativ, ikke hans.

Problemet mitt er bare at jeg rett og slett opplever en slags sårhet bakerst i munnen og mot svelget etter en slik økt, spesielt om den har vart en stund. Der og da er det bare opphissende og deilig, men dagen etter er det ubehagelig. Dette synes jeg er så rart, for selv om penis er hard, så er den jo myk også.

Er dette noe flere kjenner til? Har dere ev. noen triks for å unngå det, sånn bortsett fra å la være så klart ;)

Vi pleier å plassere oss motsatt vei, dvs at hvis han ligger på rygg står jeg på alle fire med hodet i retning av bena hans. Da passer penis bedre inn i munnhulen, syns jeg, i alle fall når jeg vil ta den dypt inn og sluke ham. (Som noen ganger er det beste jeg vet!)

Anonymous poster hash: 23c56...89f

Skrevet

Slik ble det her også, og slik er det fortsatt, 1,5 år etter det hele startet opp :P

Samboeren er god, det har han alltid vært, men tror ærligtalt at BJ gir et ekstra "piff", at det gjør han mer fornøyd, samtidig som om han kanskje tenker at så lenge han gjør noe godt i gjengjeld, så stopper det ikke opp heller ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...