Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Jeg venter menstruasjon om alt fra 1 til 3 dager. Jeg har i det siste kjent på symptomer som kvalme, ømme bryst nesten litt brystspreng, forhøyet temp, hodepine, halsbrann og litt rar oppblåst mage. Og nå tenkte jeg jeg skulle sjekke om jeg fant tappen, men klin umulig å finne tror jeg. Prøvde med et ben på do kanten og en pekefinger. Litt usikker på om jeg i det hele tatt fant frem i riktig retning hehe, men jeg kjente en glatt vegg og prøvde å kjenne lengre oppenfor langs veggen men klarte ikke å finne noe som lignet på beskrivelser av tappen en gang. Skal ikke den være langt ned nå når jeg venter mens? Anonymous poster hash: 37461...c97
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Ææææsj Anonymous poster hash: 8408d...e9a
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Hvorfor i all verden leter du etter den!? Anonymous poster hash: 9d77c...9b5
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Jeg anbefaler deg å ta på deg klærne, kanskje drikk en kopp te eller noe. Og slutt å ta g.u på deg selv. Det er ikke normalt og ikke bare kunne vente til mensen kommer, om du kjenner tapp eller ikke får du ikke gjort deg selv mer gravid enn du Evt er. Internett ass. Anonymous poster hash: 2dbd4...ef6
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Hvorfor i all verden leter du etter den!? Anonymous poster hash: 9d77c...9b5 Fordi http://www.snartgravid.com/Egglosning/Livmortappens-stilling-og-konsistens.html Anonymous poster hash: 37461...c97
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 Prøv heller å sett deg på huk, når du hever ett ben og kjenner etter, og du nærmer deg mensen, så kan den legge seg inntil siden i vaginaen. Står du på huk, så går den rett. Og bruk to fingre, da dekker du større område, og har mer kontakt når du finner den, og har derfor lettere for å kjenne på den. Anonymous poster hash: 7b78f...984
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #7 Skrevet 15. august 2015 Jeg har hatt litt nedseget livmorhals lenge, og den er helt borte nå etter at jeg er blitt gravid.Så kan være derfor du ikke finner den Anonymous poster hash: 0feb2...33d
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #8 Skrevet 15. august 2015 Prøv heller å sett deg på huk, når du hever ett ben og kjenner etter, og du nærmer deg mensen, så kan den legge seg inntil siden i vaginaen. Står du på huk, så går den rett. Og bruk to fingre, da dekker du større område, og har mer kontakt når du finner den, og har derfor lettere for å kjenne på den. Anonymous poster hash: 7b78f...984 Takk for et nyttig og modent svar Finner den fortsatt ikke, så håper denne betyr at jeg endelig kan være gravid Anonymous poster hash: 37461...c97
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #9 Skrevet 15. august 2015 Jeg har hatt litt nedseget livmorhals lenge, og den er helt borte nå etter at jeg er blitt gravid. Så kan være derfor du ikke finner den Anonymous poster hash: 0feb2...33d Håper det Anonymous poster hash: 37461...c97
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #10 Skrevet 15. august 2015 Prøv heller å sett deg på huk, når du hever ett ben og kjenner etter, og du nærmer deg mensen, så kan den legge seg inntil siden i vaginaen. Står du på huk, så går den rett. Og bruk to fingre, da dekker du større område, og har mer kontakt når du finner den, og har derfor lettere for å kjenne på den. Anonymous poster hash: 7b78f...984 Takk for et nyttig og modent svar Finner den fortsatt ikke, så håper denne betyr at jeg endelig kan være gravid Anonymous poster hash: 37461...c97 Og det er ingenting som er bedre enn å rote rundt med fingre på en livmortapp som i så fall skal være lukket ved graviditet. Det er en grunn til at man er restriktive til celleprøve under graviditet for å ikke forårsake spontan abort Anonymous poster hash: fcf8f...d8a
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #11 Skrevet 15. august 2015 Prøv heller å sett deg på huk, når du hever ett ben og kjenner etter, og du nærmer deg mensen, så kan den legge seg inntil siden i vaginaen. Står du på huk, så går den rett. Og bruk to fingre, da dekker du større område, og har mer kontakt når du finner den, og har derfor lettere for å kjenne på den. Anonymous poster hash: 7b78f...984 Takk for et nyttig og modent svar Finner den fortsatt ikke, så håper denne betyr at jeg endelig kan være gravid Anonymous poster hash: 37461...c97 Og det er ingenting som er bedre enn å rote rundt med fingre på en livmortapp som i så fall skal være lukket ved graviditet. Det er en grunn til at man er restriktive til celleprøve under graviditet for å ikke forårsake spontan abort Anonymous poster hash: fcf8f...d8a Spar deg. Her har jeg snakket med både lege, gynekolog og jordmor, alle sier at det er ingen fare, så lenge man holder normal hygiene og ikke roter med tappen fra uke 30 i svangerskapet (men fint få tukler med den når de først er blitt gravide/har fått bekreftet at de er gravide) Anonymous poster hash: 7b78f...984
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå