Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 nyter det! Vi har hatt perm og fri sammen næ siden rett før påske, så vi har fått mer enn nok tid sammen. Nå er det nydelig å ha huset for seg selv😊👍 Jeg og toåringen skal kose oss med biff og båtpoteter senere, trille tur, leke i hagen, og når han legger seg skal jeg kose meg med en god serie eller en film💕 Hva gjør du i helgen?😊 Anonymous poster hash: 060da...b79
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Hva jeg gjør? Stresser. Unger som roter og herjer, husvask som burde vært tatt, og gubbe som gjør sine ting. Anonymous poster hash: 663c7...411
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Hva jeg gjør? Stresser. Unger som roter og herjer, husvask som burde vært tatt, og gubbe som gjør sine ting. Anonymous poster hash: 663c7...411 Huff! Stressende...Synes mannen din kunne tatt i et tak. Her i huset er dessverre mannen så lite nøye, så jeg tar helst vasken selv. Men han roter som et barn til tider... Hadde du bodd i nærheten skulle du ha tatt med barna hit, så kunne de herjet i hagen mens du og jeg drakk kaffe og nøt livet😊 Anonymous poster hash: 060da...b79
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Alene med 2 unger 2.helgen på rad. Håper på besøk ikveld av ei venninne, og håper minstemor kan legge seg uten noe styr og stell så jeg får litt kveld for en gangs skyld ☺ Likevel, livet er herlig og sola skinner! Anonymous poster hash: 00b94...1e8
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Samboeren tok med seg ungene i dag tidlig, så jeg ordner huset for helga (ingen av oss hadde tid i går etter jobb og bursdagsfeiring hos venn av ungene) nå mangler jeg bare å henge opp klær, men klesvasken er ikke ferdig, så blir det å lage middag, familien kommer hjem til klokka er 17, så satser på å ha maten på bordet til da Filmkveld med familien, men siden det er så fint vær, spørs det om vi ikke boltrer oss ute på verandaen med puter, madrasser og pledd, og leser bok høyt til ungene Etter ungene er lagt, så blir det å gi hverandre litt massasje, dusje og sove I morgen skal vi på tivoli som er i en nærliggende by Anonymous poster hash: 1b452...8a6
Ooops I did it AGAIN Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 Alene med 4 unger. Mannen jobber hele helgen. Lite tid til så mye annet enn amming, mekling mellom to av ungene og matlaging. Litt klesvask og så føttene på bordet når ungene er i seng i kveld.
magica fra tryll Skrevet 15. august 2015 #7 Skrevet 15. august 2015 Akkurat plukket masse kantareller med 6-åringen. Etterpå skal vi gå ned å bade i innsjøen vi bor ved siden av. Ellers småordner og koser jeg meg i hagen sammen med mannen og de 2 andre på 4 og 9:) Imorgen kommer eldste på 23 og gjør rent huset. Alle gjør sine ting, og livet er deilig!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #8 Skrevet 15. august 2015 Nyter sola og fridagen, mannen skal på jobb i kveld, så jeg får også litt alenetid :-) Helt greit det! Anonymous poster hash: 66e91...bd9
BareMas Skrevet 15. august 2015 #9 Skrevet 15. august 2015 Ungene er sendt vekk og prøver å klippe plenen, men drittklipperen har andre planer 😡😡😡
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #10 Skrevet 15. august 2015 Pakker meg ut av felles hus.. flytter på mandag. Poden er heldigvis hos bestefar. Anonymous poster hash: 95d7d...80f
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #11 Skrevet 15. august 2015 Spiser toåringen biff? 😄 Anonymous poster hash: 3a0cc...1fa
Salomine Skrevet 15. august 2015 #12 Skrevet 15. august 2015 Skal pakke ut etter ferien. For øyeblikket surrer vaskemaskinen med skittent ferietøy. Så skal jeg navne nye klær til barnehagestart til uka. Montere ny seng til vesla. Besøke min mor. Gå gjennom posten som har kommet mens vi var bortreist. Til slutt en enkel middag med ferdiggrillet kylling og salat.
februarprins2013 Skrevet 15. august 2015 #13 Skrevet 15. august 2015 Jeg har barnefri idag ska jeg bare kose meg og slappe av, har vert en liten tur i byen fordi jeg har mistet laderen min, så smakte jeg på subway for første gang i mitt liv,det var veldig godt . så nå vasker jeg klær og ser på fotball . etter på blir det mer forball og så skal jeg spise biff med grønnsaker og se en film i kveld imorgen skal jeg sove lenge,så kommer vel lille kjekken min hjem etterhvert utover dagen
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #14 Skrevet 15. august 2015 Spiser toåringen biff? 😄 Anonymous poster hash: 3a0cc...1fa Ja, og elsker det! 😊 Jeg salter den ikke, bare peprer😊 Hi Anonymous poster hash: 060da...b79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå