Gå til innhold

ditt beste tips til skinnende ren dusj!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er så skitten! Må ha den ren som ny!

Anonymous poster hash: b4618...b94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blant zalo (1/3) og eddik (2/3) på en sprayflaske. Spray på og la virke noen minutter. Vask av. Jeg bruker en oppvaskbørste til å vaske med. Skyll godt av.

Anonymous poster hash: 65d8f...5cf

Skrevet

Klorin

Anonymous poster hash: e6ea5...e34

Skrevet

Blant zalo (1/3) og eddik (2/3) på en sprayflaske. Spray på og la virke noen minutter. Vask av. Jeg bruker en oppvaskbørste til å vaske med. Skyll godt av.

Heier på denne! Spurte om det samme som deg for noen uker siden, og dusjen ble som ny :D Herlig med ren dusj!

Anonymous poster hash: c4121...434

Skrevet

Tusen takk :-)

Anonymous poster hash: b4618...b94

Skrevet

Dampvasker!

Anonymous poster hash: 6c901...089

Skrevet

Skurer dere før eller etter det har virket? Vasket dusjen nå, og den ble blank, men vannflekkene er der fortsatt. ..

Anonymous poster hash: aa55a...0d0

Skrevet

Heier på denne! Spurte om det samme som deg for noen uker siden, og dusjen ble som ny :D Herlig med ren dusj!

Anonymous poster hash: c4121...434

Tenker dere da på dusjveggen i glass eller?? Funker det på flisene i dusjen også?

Anonymous poster hash: 7e642...d5b

Skrevet

Bruk en tannkost med klor i alle hjørner og sprekker. Bruker nal til glassdørene etter hver dusj så ikke såperester fester seg👍🏻😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...