oslofrk Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Fantastisk behagelige sandaler 😉 noen som veg hvor jeg kan få de på salg?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Sportamore har 25 % i dag og i morgen, og på Zalando er noen modeller på salg nå. Anonymous poster hash: 0948b...b02
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Ellos med merkevarerabatt, 300 i rabatt ved kjøp over 800 fikk jeg mail om i går. Selv kjøpte jeg på Eurosko og fikk 20% avslagi går. Men antageligvis var det et lokalt tilbud pga festival i byen. Anonymous poster hash: e5d06...863
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Ellos med merkevarerabatt, 300 i rabatt ved kjøp over 800 fikk jeg mail om i går. Selv kjøpte jeg på Eurosko og fikk 20% avslagi går. Men antageligvis var det et lokalt tilbud pga festival i byen. Anonymous poster hash: e5d06...863 Åh rabatten på ellos gjaldt ikke birkenstock Anonymous poster hash: aa5a7...6c2
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Ellos med merkevarerabatt, 300 i rabatt ved kjøp over 800 fikk jeg mail om i går. Selv kjøpte jeg på Eurosko og fikk 20% avslagi går. Men antageligvis var det et lokalt tilbud pga festival i byen. Anonymous poster hash: e5d06...863 Åh rabatten på ellos gjaldt ikke birkenstock Anonymous poster hash: aa5a7...6c2 Det var merkelig ja, står i vilkårene at tilbudet også gjelder på merkevarer. Men det har vært ganske vanlig i det siste at det visstnok ikke gjelder allikevel. Anonymous poster hash: e5d06...863
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 Ellos med merkevarerabatt, 300 i rabatt ved kjøp over 800 fikk jeg mail om i går. Selv kjøpte jeg på Eurosko og fikk 20% avslagi går. Men antageligvis var det et lokalt tilbud pga festival i byen. Anonymous poster hash: e5d06...863 Åh rabatten på ellos gjaldt ikke birkenstock Anonymous poster hash: aa5a7...6c2 Det var merkelig ja, står i vilkårene at tilbudet også gjelder på merkevarer. Men det har vært ganske vanlig i det siste at det visstnok ikke gjelder allikevel. Anonymous poster hash: e5d06...863 Nå har jeg prøvd meg litt frem med både merkevarer og ikke merkevarer og en kombinasjon. Rabatten trekkes ikke fra, samme hva jeg har i handlekurven. Så spørs om det er noe feil ute å går, forhåpentligvis retter de det opp. Anonymous poster hash: e5d06...863
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #7 Skrevet 15. august 2015 Bare tull det supertilbudet fra Ellos. Men hvordan er Birkenstock i størrelsen? Er de litt store? Bruker 40, men fikk ok på meg en venninne sine i 38. Tenker at 39 kanskje passer.. Anonymous poster hash: 9b714...d75
Ladybird2014 Skrevet 15. august 2015 #8 Skrevet 15. august 2015 Bare tull det supertilbudet fra Ellos. Men hvordan er Birkenstock i størrelsen? Er de litt store? Bruker 40, men fikk ok på meg en venninne sine i 38. Tenker at 39 kanskje passer.. Anonymous poster hash: 9b714...d75 Kjøp den størrelsen du normalt sett bruker! Mange tror det holder å få på seg et nr mindre, men etterhvert som du bruker sandalene vil sålen forme seg etter fotavtrykket ditt. Foten skal ha god plass, så ikke gå ned i størrelse. Har sett mange med for små Birkenstock i sommer😁
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #9 Skrevet 15. august 2015 Bare tull det supertilbudet fra Ellos. Men hvordan er Birkenstock i størrelsen? Er de litt store? Bruker 40, men fikk ok på meg en venninne sine i 38. Tenker at 39 kanskje passer.. Anonymous poster hash: 9b714...d75 Kjøp den størrelsen du normalt sett bruker! Mange tror det holder å få på seg et nr mindre, men etterhvert som du bruker sandalene vil sålen forme seg etter fotavtrykket ditt. Foten skal ha god plass, så ikke gå ned i størrelse. Har sett mange med for små Birkenstock i sommer😁 Takk for svar☺ Jeg må gå med sandaler på jobb og syns det er så mye stygt.. Liker å pynte meg og da blir det totalt kræsj om jeg går med sånne med borrelås 😕 Birkenstock er vel det fineste innen jobbsandaler? ! Anonymous poster hash: 9b714...d75
Ladybird2014 Skrevet 15. august 2015 #10 Skrevet 15. august 2015 Bare tull det supertilbudet fra Ellos. Men hvordan er Birkenstock i størrelsen? Er de litt store? Bruker 40, men fikk ok på meg en venninne sine i 38. Tenker at 39 kanskje passer.. Anonymous poster hash: 9b714...d75 Kjøp den størrelsen du normalt sett bruker! Mange tror det holder å få på seg et nr mindre, men etterhvert som du bruker sandalene vil sålen forme seg etter fotavtrykket ditt. Foten skal ha god plass, så ikke gå ned i størrelse. Har sett mange med for små Birkenstock i sommer😁Takk for svar☺ Jeg må gå med sandaler på jobb og syns det er så mye stygt.. Liker å pynte meg og da blir det totalt kræsj om jeg går med sånne med borrelås 😕 Birkenstock er vel det fineste innen jobbsandaler? ! Anonymous poster hash: 9b714...d75 De er knallgode å gå i! Jeg går ofte 12-timersdager med dem, og de sitter så godt😊 Jeg har svarte Arizona, og synes de er fine og enkle. Der er en modell med tre spenner som er litt nettere, men husker ikke hva de heter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå