GÃ¥ til innhold

Synes synd i meg selv... 😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen reiser bort i dag, kommer hjem på mandag, og jeg har blitt så forkjølet. Skikkelig uggen form. Ettåringen er høyt og lavt, og har styret mye ved legging siste tiden, så jeg ser ikke frem til å være alene med ham. Attpåtil begynner jeg på 12-timersvakter mandag-torsdag. Ååå gi meg styrke! (Neste gang vil JEG reise bort og slappe av!)

Anonymous poster hash: 31b40...735

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry altså, men sånn er det faktiske ha barn. Innimellom er ting ekstra tungt og kjipt.

Anonymous poster hash: 28617...7ed

Skrevet

Sorry, men synes det var litt lite å synes på seg selv for...

Anonymous poster hash: c0563...7c7

Skrevet

sånn er det og ha barn, ikke synd på deg

Skrevet

Jeg har vært langvarig syk, og nå har jeg fått kastet på meg en forkjølelse i tillegg, kjempesår hals, tett neste, kvalm, frossen, har dårlig immunforsvar og har akkurat slitt meg ut på flytting. Sitter her og har ikke fått én ting på plass i ny leilighet, kasser og ting overalt og ikke form til å gjøre noe. Men det blir bedre, kunsten er å ikke ergre seg for mye over det man ikke kan gjøre noe med ;)

Gled deg til barnet (omsider) har sovnet i kveld, legg deg tidlig selv slik at kroppen får hvile og komme seg.

God bedring :)

Anonymous poster hash: f32b9...8a4
Skrevet

Herregud, noen DB-damer altså! De er så høye på seg selv og sin egen "vi-kvinner-er-flinke-piker-som-skal-klare-alt-uten-å-syte"-het at det rett og slett er litt kvalmende.

Selvsagt er det synd i deg! Du er syk og ikke i form, og da er det ikke noe kekt verken å være alene med en aktiv 1-åring eller vite at en har noen tunge jobbdager foran seg. Jeg skjønner godt at du gruer deg, og det er helt lov. Har du noendu kan ringe til som kan stikke innom en liten stund. Om så bare for å skravle litt? Ofte hjelper det litt, i hvert fall på ensomhetsfølelsen.

Riktig god bedring HI, og lykke til :)

Anonymous poster hash: 02cef...c49
Skrevet

Ja, om du ikke har større grunner til å synes synd på deg selv er du utrolig heldig.

Du kommer deg garantert gjennom helgen også kan ditt gode liv fortsette :-)

Anonymous poster hash: f528d...a58

Skrevet

Hold ut! Tungt og kjipt nå, men forkjølelsen gir seg. God bedring og blokk ut alle sure dib-høns. De er uføretrygda superkvinner flesteparten av dem og krever respekt for det, men gud forby at andre har kjip dag.

Anonymous poster hash: 7cf8c...c3d

Skrevet

Mannen reiser bort i dag, kommer hjem på mandag, og jeg har blitt så forkjølet. Skikkelig uggen form. Ettåringen er høyt og lavt, og har styret mye ved legging siste tiden, så jeg ser ikke frem til å være alene med ham. Attpåtil begynner jeg på 12-timersvakter mandag-torsdag. Ååå gi meg styrke! (Neste gang vil JEG reise bort og slappe av!)

Anonymous poster hash: 31b40...735

Prøv å få så mye søvn som mulig og se an formen på mandag...

Anonymous poster hash: d28ba...eee

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Det ER kjipt å bli syk når man er alene med barn. Skikkelig kjipt, faktisk! ;)

Men hi; prøv å ta livet med ro i helgen. La hus være hus og bruk heller tiden på barnet ditt og på å pleie deg selv :)

God bedring :) 😷

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...