Gå til innhold

Slankestart!og uten c9....💃

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veier 66 kg og vil ned til jeg ser 59 tallet, men er det noen gode tips?Vil ikke på noe c9 kur eller noe slikt.Vil spise vanlig mat!Anyone??🙏

Anonymous poster hash: 5639b...fcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har holdt på en uke.. ikke noe fancy kur eller diett, bare vanlig sunn mat i litt mindre mengder + masse masse grønnsaker (og litt frukt). godteri kun på lørdag!

Gått ned 1 kg første uken!!

Anonymous poster hash: 4afec...8d9
Skrevet

Samme som hun over. Små porsjoner og mye grønnsaker. Har begynt å lage maten fra kokeboken til Kristine Weber. Sunn og sterk med proteinrik mat. Jeg er mett lenge og det smaker kjempegodt ☺ skal ned fra 70 til 65 kg, er 173 høy. Jogger og gjør yogaøvelser☺ har gått ned en kg på en uke.

Anonymous poster hash: 970d8...438

Skrevet

Vektnedgang er jo egentlig - i teorien - bare kalorier inn/ut. Kaloriunderskudd = vektnedgang. Siden du ikke har en hel haug med kilo å gå ned så holder det nok med å spise sunt og bevege seg (trene). Grovt, grønt og rent ( lite halvfabrikata ) 😊

Anonymous poster hash: 6923d...e75

Skrevet

Jeg har holdt på i to uker nå.spiser bedre, og mindre. Og går en time hver dag. Tre kg ned! Skal ned 15.

Anonymous poster hash: 98c31...09c

Skrevet

flinke dere er:-)Jeg får prøve å finne styrken over helga:P

Skrevet

Spis litt mindre til hvert måltid.

Ikke lov å spise noen ting mellom måltidene.

Alle måltidene skal inntas ved spisebordet (ikke lov å spise i sofaen foran TV).

Anonymous poster hash: 2f1bb...77b
Skrevet

Start: 65. Skal ned til 58. Er 168 høy. Er to uker inn i "kuren" som består av sunnere og litt mindre mat. Nesten 2 kg ned.

Anonymous poster hash: 97f02...d2c

Skrevet

men...hva skal jeg da gjøre foran tv'n???:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...