Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Begynte på efexor før jul og har virkelig est ut :-( 11 kg opp,og ingen klær passer lenger. Alt har lagt seg på mage,rumpe og lår... Faen er vitsen med angstdempende når bivirkningene er så ille da? Får jo MER angst av å kle på meg,gå ut, passere et speil,spise... Uansett hva jeg gjør,fortsetter jeg å ese ut... Trener,spiser bare sunt,ikke noe snop eller brus. Har fortsatt samme livet som før. Nå tør jeg ikke spise omtrent... En halv gulrot,og vekta spretter 2kg opp... Blir bare deppa av dette... Vil slutte på efexor,men legen har ferie,og jeg kan ikke bare bråslutte,så må vente ennå et par uker... Hjelp!! Noen som har råd? Hilsen fortvilet meg Anonymous poster hash: 9b642...451
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Begynte på efexor før jul og har virkelig est ut :-( 11 kg opp,og ingen klær passer lenger. Alt har lagt seg på mage,rumpe og lår... Faen er vitsen med angstdempende når bivirkningene er så ille da? Får jo MER angst av å kle på meg,gå ut, passere et speil,spise... Uansett hva jeg gjør,fortsetter jeg å ese ut... Trener,spiser bare sunt,ikke noe snop eller brus. Har fortsatt samme livet som før. Nå tør jeg ikke spise omtrent... En halv gulrot,og vekta spretter 2kg opp... Blir bare deppa av dette... Vil slutte på efexor,men legen har ferie,og jeg kan ikke bare bråslutte,så må vente ennå et par uker... Hjelp!! Noen som har råd? Hilsen fortvilet meg Anonymous poster hash: 9b642...451 Jeg vet rett og slett ikke. En god venninne av meg har lagt på seg 17 kilo det siste året pga de tablettene. Tanten min la på seg 20 kilo. Begge har fått ballongmage. Kan du ikke se om du kan bytte merke? Anonymous poster hash: 7555a...5b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå