Gå til innhold

Hvor mye vin tåler du ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart drukket en fl hvit, føler meg fin..muligens ikke i morgen :) 55/160 cm

Anonymous poster hash: 96ca1...7d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart drukket en fl hvit, føler meg fin..muligens ikke i morgen :) 55/160 cm

Anonymous poster hash: 96ca1...7d5

Hrrmm, det kommer helt an på dagsformen. Det har jeg funnet ut den litt harde veien. det er ikke sikkert jeg tåler samme mengde på lørdag som jeg gjorde på onsdag

Anonymous poster hash: e087e...4be

Skrevet

Kunne fint drikke en flaske før, men nå tåler jeg ingenting lenger. Godt brisen etter to glass😜

Skrevet

Samme som forrige taler. Tidligere kunne jeg fint drikke en flaske, nå kan jeg faktisk miste kontrollen etter to glass. Og det verste er at jeg ved noen få anledninger ikke merker det selv, så jeg fortsetter å drikke og så tipper det over.

Anonymous poster hash: e2401...c52

Skrevet

1-1,5 flaske uten å bli direkte dårlig. Men jeg kjenner det jo dagen derpå, men klarer å fungere normalt (ville ikke gått på jobb da). Men jeg er mye større enn deg,1,75 og 87 kg :-(

Skrevet

Kan glatt drikke ei flaske, men ikke for fort. Blir bare trøtt og "morsom".

Anonymous poster hash: b22e4...1e8
Skrevet

Samme som forrige taler. Tidligere kunne jeg fint drikke en flaske, nå kan jeg faktisk miste kontrollen etter to glass. Og det verste er at jeg ved noen få anledninger ikke merker det selv, så jeg fortsetter å drikke og så tipper det over.

Anonymous poster hash: e2401...c52

Jeg har det samme problemet:( Kan ikke huske stort fra forrige fest.. Når en er singel i tillegg, så kan det bli farlig 😨 Jeg blir ikke sjanglete og sovner i en stol eller noe. Blir bare i veeeldig godt humør.. Skal roe ned nå. Er tross alt 36😗

Anonymous poster hash: fe40b...6cb

Skrevet

Kan fint drikke 1-2 flasker vin. Men kommer jo an på over hvor mange timer. Jeg kan fint drikke en flaske vin over 1,5 time rett Før jeg skal på byen og så er jeg fin i farta med et par drinker på byen.

Eller jeg kan nippe til en flaske fra kl 20-02 uten å kjenne noe særlig.

Anonymous poster hash: 7f9d9...1c3

Skrevet

Tåler mye. Merker ikke 1 fl om jeg drikker den i normalt tempo. Brisen etter 2 fl.

Skrevet

Kjenner ingenting av ei flaske, småbrisen etter to, full ettee tre, drita kanon etter fire.

Så da begynner jeg på tequilaen 😂

Anonymous poster hash: b10d2...8da

Skrevet

Forskjell på vin på 8% og 14%. Jeg kan drikke 1-2 glass over 3 timer uten å kjenne så veldig mye. Da med 8%. Etter ei flaske er nok kvelden over for min del.

Anonymous poster hash: 5b22a...fbe

Skrevet

Nå er det sikkert 17-18 år siden sist jeg drakk en flaske vin, så det tåler jeg ihvertfall ikke.

Hender jeg drikker et glass, og da kjenner jeg det før jeg er halvveis i glasset. Begynner liksom å kile i armer og bein....

Anonymous poster hash: 91e54...426
Skrevet

Stor forskjell på hvit og Rød (hvor høy prosent) men jeg drikker fint 4 cider og 2 flasker vin (hvit) før jeg drar på byen. Da er jeg småbrisen

Anonymous poster hash: 22470...7cb

Skrevet

En flaske hvitvin el cava. Kraftig rødvin tåler jeg lite av.

Skrevet

Kom te Trøndelag å drekk karsk!

Skrevet

Drikker aldri mer enn to glass vin. Bruker gjerne noen timer på det. Kjenner alkoholen spre seg i kroppen etter et par slurker. Drikker sjelden så skal ikke så mye til.

Skrevet

Jo mer man veier, jo mer tåler man ☺

Skrevet

Veeeel.... som 50 kilos snelle så drakk jeg 14 shot og smelte i meg mye annet og tålte det fint. Og I dag hadde det virkelig gått galt.

Jo mer man drikker, jo mer tåler mann tenker jeg er riktig 😀

Skrevet

Etter 3 glass føler jeg meg ganske beruset. Da blir dagen derpå grusom, med hodepine og kvalme. Drikker sjelden, er 172 cm og 63 kg.

Skrevet

To glass holder for meg....

Anonymous poster hash: 60ff3...d21

Skrevet

Veeeel.... som 50 kilos snelle så drakk jeg 14 shot og smelte i meg mye annet og tålte det fint. Og I dag hadde det virkelig gått galt.

Jo mer man drikker, jo mer tåler mann tenker jeg er riktig 😀

Ja, det er også sant ☺

Skrevet

Jeg blir ordentlig full av en flaske. Kjenner det allerede etter et par glass. Før kunne jeg fint helle i meg to flasker på vorspiel.

Anonymous poster hash: 47fe4...bac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...