Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Vanlig? Anonymous poster hash: 2a30a...a98
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 Første gang hadde jeg ikke vært på do på 5 dager og måtte få hjelp på sykehuset. Andre gang hadde jeg hard mage hele svangerskapet. Morgenen den dagen jeg fødte måtte jeg plutselig fly på do, da var det relativt løst. Anonymous poster hash: 09b6c...b90
MotherOfDragons Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 (endret) Her ble magen løs 6-7 uker før fødsel. Vektoppgangen stoppet opp. Virket som om alt bare gikk rett igjennom. Heldigvis fikk baby det han trengte Endret 14. august 2015 av MotherOfDragons
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #4 Skrevet 14. august 2015 Tror det er ganske vanlig. Her kom det andre veien. Spydde jevnlig de to siste mnd av svangerskapet. Ikke kvalm, men akkurat som det ikke var plass til noe annet enn baby. Det meste kom opp igjen etter en time med magekramper fra h...... Anonymous poster hash: 41ed4...51e
TPK Skrevet 14. august 2015 #5 Skrevet 14. august 2015 Det nevnes jo som et tegn på at fødselen er like om hjørnet. Magen tømmes før du skal trøkke til. Mindre sjanse for å drite på deg under fødsel da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå