Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Jeg begynner å lure ang mannen. Han har aldri hatt særlig sexlyst og i tillegg sliter han med ereksjonen. Så har det seg da, at faren, onkelen og broren er homofile. Kan det tenkes at han også er det, men at han holder det skjult eller er jeg helt på jordet her? Anonymous poster hash: 102ed...25b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 Ja, det er du! Anonymous poster hash: 83713...1af
Hjertefru Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 Hvis homofili hadde vært arvelig skulle det jo logisk sett vært "evolusjonert bort" for mange tusener av år siden...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #4 Skrevet 14. august 2015 👏🏻 Anonymous poster hash: aa876...c7b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #5 Skrevet 14. august 2015 Uff, du trenger litt mer kunnsksp om dette ser jeg... svaret er helt kart nei! Men du må jo snakke med mannen din hvis du tror han er homo, du kan jo ikke fortsette å være gift med ham og late som ingenting! Anonymous poster hash: f330f...388
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #6 Skrevet 14. august 2015 Det er ofte noe som ligger i slekta ja.... Anonymous poster hash: f2b9b...11b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #7 Skrevet 14. august 2015 Og det smitter ved kontakt, så pass på at du ikke blir lesbe, hi! Anonymous poster hash: 74887...6dd
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #8 Skrevet 14. august 2015 Hi er ikke helt på jordet her. Det har jo lenge vært diskutert om homofili er arv eller miljø. De som mener en blir født homofil, mener da også at det er arv. Personlig mener jeg det er miljø. feks kjenner jeg 4 lesbiske. Ene mistet faren som liten, har aldri kjent han skikkelig. Andre har aldri møtt sin far. Bodd alene med mor hele livet, tredje har hatt psykisk syk far, fjerde hadde far som var alkoholiker og narkoman. Tenker det er umulig for en jente som aldri har hatt et normalt forhold til en mann(far) kan få det senere. Feks har de aldri badet sammen med en far, blitt stellet ;bleieskift osv.) og det at du aldri har sett en mann naken. Det blir for fremmed. Da er eneste alternativ å ha et forhold til jenter/damer som er det eneste du kjenner. Sier ikke st det alltid er synlige grunner. Og ikke hvem som helst kan "bli" det om de opplever drittmannfolk senere. Men i den første perioden av ens liv der mye av hjernen utvikles. Da skjer det. Anonymous poster hash: c751b...a02
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #9 Skrevet 14. august 2015 Hi er ikke helt på jordet her. Det har jo lenge vært diskutert om homofili er arv eller miljø. De som mener en blir født homofil, mener da også at det er arv. Personlig mener jeg det er miljø. feks kjenner jeg 4 lesbiske. Ene mistet faren som liten, har aldri kjent han skikkelig. Andre har aldri møtt sin far. Bodd alene med mor hele livet, tredje har hatt psykisk syk far, fjerde hadde far som var alkoholiker og narkoman. Tenker det er umulig for en jente som aldri har hatt et normalt forhold til en mann(far) kan få det senere. Feks har de aldri badet sammen med en far, blitt stellet ;bleieskift osv.) og det at du aldri har sett en mann naken. Det blir for fremmed. Da er eneste alternativ å ha et forhold til jenter/damer som er det eneste du kjenner. Sier ikke st det alltid er synlige grunner. Og ikke hvem som helst kan "bli" det om de opplever drittmannfolk senere. Men i den første perioden av ens liv der mye av hjernen utvikles. Da skjer det. Anonymous poster hash: c751b...a02 Huff. Hi: Google dette i google scholar, er sikkert mye solid forskning på dette. Anonymous poster hash: 47109...53e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #10 Skrevet 14. august 2015 Det er ikke arvelig, men at han sliter psykisk pga at så mange rundt han er det er nok mulig. Selv om familie er åpene om homofili, kan det være vanskelig for de det gjelder og personene som står de nære. Jeg vil anbefale at du og mannen tar kontakt med en seksiolog. Ikke bare for å snakke om deres sexliv, men sortere tankene deres. Han kan føle at du lurer på om han er homofil, det kan være dråpen som gjør at ting blir vanskelig for han. Kan han gå rundt og gruble på ting som gjør det vanskelig for han, og om han ikke tørr å dele det med deg blir det vanskelig. Jeg er bifil, det har min mann fått vite fra første gang vi møttes. For meg var det viktig at han viste det, for det sier endel om hvem jeg er uten at jeg setter meg i en bås av den grunn. Min mann har hatt noen tanker omkring dette etter vi ble sammen. Han var usikker på om jeg trengte sex fra begge kjønn for å før livet var bra. Han var usikker på om han klarte å dele meg med ei annen. Han var redd han skulle miste meg om han ikke lot meg gjøre det jeg ville osv. Jeg så dette plaget han så jeg tok en prat med han. Vi måtte snakke om hans tanker og hva han var redd for. Da løsnet mange ting, og det ble gøyere i senga også. Når tankene hans ikke snurret baki så kunne han nyte mer og ha det gøy. For meg så holder det med min mann, men titte på damer gjør vi begge to. Anonymous poster hash: f25ed...81b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #11 Skrevet 14. august 2015 Hi er ikke helt på jordet her. Det har jo lenge vært diskutert om homofili er arv eller miljø. De som mener en blir født homofil, mener da også at det er arv. Personlig mener jeg det er miljø. feks kjenner jeg 4 lesbiske. Ene mistet faren som liten, har aldri kjent han skikkelig. Andre har aldri møtt sin far. Bodd alene med mor hele livet, tredje har hatt psykisk syk far, fjerde hadde far som var alkoholiker og narkoman. Tenker det er umulig for en jente som aldri har hatt et normalt forhold til en mann(far) kan få det senere. Feks har de aldri badet sammen med en far, blitt stellet ;bleieskift osv.) og det at du aldri har sett en mann naken. Det blir for fremmed. Da er eneste alternativ å ha et forhold til jenter/damer som er det eneste du kjenner. Sier ikke st det alltid er synlige grunner. Og ikke hvem som helst kan "bli" det om de opplever drittmannfolk senere. Men i den første perioden av ens liv der mye av hjernen utvikles. Da skjer det. Anonymous poster hash: c751b...a02 Dette må altså være noe av det dummeste jeg har lest her inne. Anonymous poster hash: 88ee9...586
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #12 Skrevet 14. august 2015 Jeg kjenner til en familie hvor bestefar er homofil (kom ut av skapet etter barna ble store),en sønn og en datter er homofile,og et barnebarn. Så tror nok det er genetisk som med alt annet. Anonymous poster hash: f4aaa...dd6
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #13 Skrevet 14. august 2015 Hi er ikke helt på jordet her. Det har jo lenge vært diskutert om homofili er arv eller miljø. De som mener en blir født homofil, mener da også at det er arv. Personlig mener jeg det er miljø. feks kjenner jeg 4 lesbiske. Ene mistet faren som liten, har aldri kjent han skikkelig. Andre har aldri møtt sin far. Bodd alene med mor hele livet, tredje har hatt psykisk syk far, fjerde hadde far som var alkoholiker og narkoman. Tenker det er umulig for en jente som aldri har hatt et normalt forhold til en mann(far) kan få det senere. Feks har de aldri badet sammen med en far, blitt stellet ;bleieskift osv.) og det at du aldri har sett en mann naken. Det blir for fremmed. Da er eneste alternativ å ha et forhold til jenter/damer som er det eneste du kjenner. Sier ikke st det alltid er synlige grunner. Og ikke hvem som helst kan "bli" det om de opplever drittmannfolk senere. Men i den første perioden av ens liv der mye av hjernen utvikles. Da skjer det. Anonymous poster hash: c751b...a02 Har nok funnet opp kruttet også, du! Nå er det svært mye solig forskning som viser at man er født homofil, men det motbevises vel av disse 4 tilfellene dine 😂 PS. Jeg hadde også en voldelig og hatefull far, og jeg kjenner tre andre som har det. Vi er heterofile. Jeg kjenner også noen homofile - og gjett hva, de har kjærlige, forståelsesfulle foreldre! 😱 Anonymous poster hash: 16587...513
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #14 Skrevet 14. august 2015 Og nei, at homofili har biologiske årsaker betyr selvsagt ikke at det nødvendigvis er arvelig. Mye tyder på at det er hormoner hos mor/i livmor som er avgjørende. Anonymous poster hash: 16587...513
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #15 Skrevet 14. august 2015 Hi er ikke helt på jordet her. Det har jo lenge vært diskutert om homofili er arv eller miljø. De som mener en blir født homofil, mener da også at det er arv. Personlig mener jeg det er miljø. feks kjenner jeg 4 lesbiske. Ene mistet faren som liten, har aldri kjent han skikkelig. Andre har aldri møtt sin far. Bodd alene med mor hele livet, tredje har hatt psykisk syk far, fjerde hadde far som var alkoholiker og narkoman. Tenker det er umulig for en jente som aldri har hatt et normalt forhold til en mann(far) kan få det senere. Feks har de aldri badet sammen med en far, blitt stellet ;bleieskift osv.) og det at du aldri har sett en mann naken. Det blir for fremmed. Da er eneste alternativ å ha et forhold til jenter/damer som er det eneste du kjenner. Sier ikke st det alltid er synlige grunner. Og ikke hvem som helst kan "bli" det om de opplever drittmannfolk senere. Men i den første perioden av ens liv der mye av hjernen utvikles. Da skjer det. Anonymous poster hash: c751b...a02 Her er det noe du ikke har skjønt! Selv hvis en er født homofil behøver det ikke skyldes arv. Det finnes et miljø I mors liv også. Noen hevder feks at homofili kan skyldes hormonell påvirkning I mors liv... Anonymous poster hash: 4f1ae...ca5
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #16 Skrevet 14. august 2015 Hi er ikke helt på jordet her. Det har jo lenge vært diskutert om homofili er arv eller miljø. De som mener en blir født homofil, mener da også at det er arv. Personlig mener jeg det er miljø. feks kjenner jeg 4 lesbiske. Ene mistet faren som liten, har aldri kjent han skikkelig. Andre har aldri møtt sin far. Bodd alene med mor hele livet, tredje har hatt psykisk syk far, fjerde hadde far som var alkoholiker og narkoman. Tenker det er umulig for en jente som aldri har hatt et normalt forhold til en mann(far) kan få det senere. Feks har de aldri badet sammen med en far, blitt stellet ;bleieskift osv.) og det at du aldri har sett en mann naken. Det blir for fremmed. Da er eneste alternativ å ha et forhold til jenter/damer som er det eneste du kjenner. Sier ikke st det alltid er synlige grunner. Og ikke hvem som helst kan "bli" det om de opplever drittmannfolk senere. Men i den første perioden av ens liv der mye av hjernen utvikles. Da skjer det. Anonymous poster hash: c751b...a02 Her er det noe du ikke har skjønt! Selv hvis en er født homofil behøver det ikke skyldes arv. Det finnes et miljø I mors liv også. Noen hevder feks at homofili kan skyldes hormonell påvirkning I mors liv... Anonymous poster hash: 4f1ae...ca5 Probabilistisk epigenese... Anonymous poster hash: 47109...53e
Iiiiik Skrevet 14. august 2015 #17 Skrevet 14. august 2015 Hi er ikke helt på jordet her. Det har jo lenge vært diskutert om homofili er arv eller miljø. De som mener en blir født homofil, mener da også at det er arv. Personlig mener jeg det er miljø. feks kjenner jeg 4 lesbiske. Ene mistet faren som liten, har aldri kjent han skikkelig. Andre har aldri møtt sin far. Bodd alene med mor hele livet, tredje har hatt psykisk syk far, fjerde hadde far som var alkoholiker og narkoman. Tenker det er umulig for en jente som aldri har hatt et normalt forhold til en mann(far) kan få det senere. Feks har de aldri badet sammen med en far, blitt stellet ;bleieskift osv.) og det at du aldri har sett en mann naken. Det blir for fremmed. Da er eneste alternativ å ha et forhold til jenter/damer som er det eneste du kjenner. Sier ikke st det alltid er synlige grunner. Og ikke hvem som helst kan "bli" det om de opplever drittmannfolk senere. Men i den første perioden av ens liv der mye av hjernen utvikles. Da skjer det. Anonymous poster hash: c751b...a02 Dette var et ganske dumt svar. Det finnes jo veldig mange som vokser opp med bare én forelder og som ikke står frem som homofile. På samme måte finnes det mange som vokser opp med to foreldre som ikke selv lever som heterofile. Menneskelig atferd er langt mer kompleks enn det du skisserer. Utvikling av tenningsmønster bestemmes av mye annet enn tidlige erfaringer med omsorgspersoner.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #18 Skrevet 14. august 2015 Jeg så en dokumentar som handlet om hvorfor noen blir homofile. Det var blant annet forsket på tvillinger der en blir homofil og den andre heterofil. Da har det ene fosteret blitt utsatt for andre hormoner i magen. Hormonpåvirkning i fosterlivet har altså endel å si. Hormonbalanse er jo også til en viss grad arvelig akkurat som personlighetstyper. Så jeg vil tro at man kan være arvelig disponert til å bli homofil, men det er mange faktorer som spiller inn Anonymous poster hash: cb94d...c85
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #19 Skrevet 14. august 2015 Det lurte visst Mengele på også... 😢 Anonymous poster hash: c3173...591
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #21 Skrevet 14. august 2015 Hi er ikke helt på jordet her. Det har jo lenge vært diskutert om homofili er arv eller miljø. De som mener en blir født homofil, mener da også at det er arv. Personlig mener jeg det er miljø. feks kjenner jeg 4 lesbiske. Ene mistet faren som liten, har aldri kjent han skikkelig. Andre har aldri møtt sin far. Bodd alene med mor hele livet, tredje har hatt psykisk syk far, fjerde hadde far som var alkoholiker og narkoman. Tenker det er umulig for en jente som aldri har hatt et normalt forhold til en mann(far) kan få det senere. Feks har de aldri badet sammen med en far, blitt stellet ;bleieskift osv.) og det at du aldri har sett en mann naken. Det blir for fremmed. Da er eneste alternativ å ha et forhold til jenter/damer som er det eneste du kjenner. Sier ikke st det alltid er synlige grunner. Og ikke hvem som helst kan "bli" det om de opplever drittmannfolk senere. Men i den første perioden av ens liv der mye av hjernen utvikles. Da skjer det.Anonymous poster hash: c751b...a02 DU er iallefall 100% på jordet!! Galneste..... Homofili er akkurat like medfødt som heterofili! Anonymous poster hash: 03a3d...db2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå