Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Herregud, jeg blir sprø.. Og lei meg, og frustrert.. Jeg er student, studerer sykepleie 100% og har ett år igjen. For å ha inntekt i sommer, så har jeg jobba 100%.. Altså, jeg har ikke hatt ferie og har ikke hatt muligheten til å bare være hjemme å slappe av. Jeg hadde min siste arbeidsdag 9 august, og vi skulle på en liten ferie den 10-13.. Jeg har sponsa hele ferien på mannen, i tillegg til å kjøpe xbox one til han til bursdag. Mannen har mye utgifter for tiden, kombinert med sløsing, så han har lite penger. I starten av ferien var han ydmyk og takknemlig for at jeg kjøpte og betalte ting, men etterhvert ble han mer og mer storkrevende. Når jeg spurte jenta mi om hun ville ha noe å drikke, så kunne han bryte ut av seg " Kjøp med en solo til meg, også en is. Også vil jeg ha det og det ". Altså, han oppførte seg som en bortskjemt tenåring. I tillegg, så presterte han når vi kom hjem å vise meg noe som han ønsket seg og som ha ville ha meg til å betale. Hva faen? Har ikke jeg betalt nok? Uansett, vi kom hjem seeeent igår. Bilen var full i skitne klær og ting fra ferien, huset var ikke ryddig ( jeg jobba som sagt dagen før vi skulle dra, og mannen rydda ikke ) og det var mye som måtte gjøres. Jeg begynte på en god del igår, men orket ikke mer når klokken bikket 23, så jeg gikk å la meg. Når vi våknet idag, så var jeg blitt syk. Til tross for dette, så sto jeg opp å begynte på husarbeidet. Mannen forteller meg da at han har lyst å dra hjem til sin bestemor, å kjøre båt. Jeg sa ok til det, men på en litt sur måte. Jeg orket ikke si nei å starte diskusjon der, så jeg sa bare at det var greit, med en sur tone. Han sa også at han skulle sove der hele helgen. Han dro og jeg fortsatte med husarbeidet. Etter en stund sendte han melding og spurte om jeg var sur. Jeg sa ja, og forklarte at jeg syns det var dårlig av han å i det hele tatt vurdere å reise, når det var så mye her som måtte gjøres. Det endte med full