Gå til innhold

Hva passer for sånne som meg ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trives best når jeg kan jobbe alene, er mer effektiv da. Liker å ha kollegaer rundt meg, men vil ikke være avhengig av samarbeid.

Liker kontor, høyt tempo. Tiden går for sakte når det er lite å gjøre.

Er strukturert og liker å ha orden.

Hater salg og utgående tlf.samtaler. Noe tlf er ok, men vil helst slippe.

Føler ingen jobber passer for sånne som meg :/ Vil ha lite eller ingen kundekontakt/pasientkontakt (face to face).

Liker ikke kundeservice/brukerstøtte ol.

Anonymous poster hash: 46987...bf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du beskriver jobben min. Jeg er saksbehandler i en offentlig etat. Ikke så veldig mye utad virksomhet, kollegaer rundt meg, men jobber selvstendig.

Anonymous poster hash: d969f...5a9

Skrevet

En slik jobb hadde jeg likt også!

Anonymous poster hash: 31509...3d3
Skrevet

Tror du beskriver jobben min. Jeg er saksbehandler i en offentlig etat. Ikke så veldig mye utad virksomhet, kollegaer rundt meg, men jobber selvstendig.

Trives du? :)

Skrevet

jeg er rådgiver i staten, og jobber slik. deler kontorlandskap, men jobber selvstendig. kan spørre om hjelp om jeg sitter fast / hjelpe andre, men egentlig kunne jeg likegodt sittet hjemme alene. får noen inngående telefoner (mest fra kollegaer) , men noen ganger "kunder" (men sjeldent)

Anonymous poster hash: d94c2...d15
Skrevet

Trives du? :)

Det er litt ensformig, men i det store og hele så gjør jeg det.

Skrevet

Regnskap/økonomi. Jeg jobber med det i staten, har eget kontor og kan lukke døren når jeg vil, mange koselige kollegaer men lite direkte samarbeid. Trives veldig godt, men lønnen er dårlig da...tjener 425 000 med full ansiennitet.

Anonymous poster hash: 66f53...eb8

Skrevet

De aller fleste jobber faktisk mer effektivt på egenhånd enn i grupper. Denne nye trenden med at kontor skal være åpne og alle skal kunne prate sammen hele tiden er en uting, og studier har faktisk vist at ansatte er mer produktive når de har områder hvor de kan trekke seg unna bak lukket dør og konsentrere seg alene.

Ideelt sett skal man ha områder man kan jobbe når man vil prate og diskutere, og andre områder hvor man kan konsentrere seg. Jeg hadde ikke klart å jobbe i gruppe. Har aldri likt det. Gruppearbeid på skolen ble jo ikke gjort på skolen, det ble gjort hjemme, og så diskuterte vi det vi hadde gjort i gruppen.

Skrevet

Advokatsekretær.

Man får da oppgaver av advokatene, men du utfører dem alene.

Anonymous poster hash: 8a715...bac

Skrevet

Advokatsekretær.

Man får da oppgaver av advokatene, men du utfører dem alene.

Anonymous poster hash: 8a715...bac

Hadde likt å være sekretær. Hatt faste oppgaver samt fått oppgaver delegert, og kunne utføre dem alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...