Gå til innhold

Inspirert. Converse sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge har du? Høye eller lave?

Anonymous poster hash: 78e3d...8ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mørkeblå og hvite, begge lave

Anonymous poster hash: f52aa...e62

Skrevet

Mørskeblå høye, og noen utvaska som nå er lyse (var mørke) korte.

Anonymous poster hash: ac1d2...04c

Skrevet

Et par med rosa og et par med svarte. Høye (rett over anklene). Bruker som regel en svart og en rosa.

Skrevet

Høye: svarte, hvite, brune, røde, tweed stoff, lys brune i brokade, og noen blå med blomster.

Lave: brune, grønnaktige, grå og blå.

Jada, jeg er litt for glad i converse og sko generelt 😂

Skrevet

Jeg har ingen. Synes ikke det er så fint og det passer i alle fall ikke til min stil.

Skrevet

Jeg har både høye og lave i forskjellige farger

Anonymous poster hash: 941f6...b8b

Skrevet

Jeg har ingen. Synes ikke det er så fint og det passer i alle fall ikke til min stil.

Hvorfor svarer du da?

Anonymous poster hash: 5d07b...912

Skrevet

Klarer ikke å bestemme meg om jeg vil ha lys grå eller "lys marineblå" (nesten litt dongerifarge)

Skrevet

Høye lilla,blå,grå og sorte

Lave hvite

Ønsker meg høye marimekko

Skrevet

Jaguar mørkeblå lave, bruker de aldri. Så har jeg jeansstoff, grå, rosa og beige skinn i høye. Har bare kjøpt de grå selv, resten er arvet.

Skrevet

Klarer ikke å bestemme meg om jeg vil ha lys grå eller "lys marineblå" (nesten litt dongerifarge)

Det er kanskje de to jeg har. Jeg liker egentlig begge to like godt, men føler kanskje at dongerifargen passer best når jeg ikke har jeansbukse. At det kan bli litt mye med dongeri begge steder. De grå er veldig fine til alt syns jeg!

Skrevet

Hvite høye, hvite lave, hvite platå, grå, beige og røde høye.

Har ikke gått med de på mange mnder, men liker best de hvite om jeg måtte velge et par :)

Skrevet

Høye svarte og høye oransje.

Lot være å kjøpe korte med Wonder Woman for noen år siden og angrer ennå!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Lilla og oransje. De oransje har jeg ikke brukt... får de ikke til å passe til noe :/

Skrevet

Jeg bruker oransje til svart bukse og topp. Syns det er kult med litt farge!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg bruker oransje til svart bukse og topp. Syns det er kult med litt farge!

Jeg har sett det på andre og jeg syns at "alle andre" kler det uansett farge. Men så var det å synes det om seg selv da ;)

Skrevet

Svarte, lilla og brunt skinn. Alle tre par er høye.

Anonymous poster hash: b0e23...69c

Skrevet

Hvite høye og lave, sorte høye og lave, hvite med gult under, mørkeblå, røde, lilla, sennepsfargede, grå, grå i ullstoff med lilla for, hvite i skinn, grønne, mint og korall, alle høye. Ønsker meg gule og oransje, elsker converse 😍

Anonymous poster hash: 6bdd1...d33

Skrevet

Har lave hvite og svarte. Forstår ikke hvorfor jeg kjøpte de hvite, har nesten ikke brukt de svarte. Snubler så mye i de skoene, og når jeg går inne på butikk, barnehage e.l. klarer jeg alltid å lage slike skrikelyder med sålen.

Skrevet

To par. Et rosa og et grått par. Begge høye. Et av dem skal få være med på Øya i morgen :)

Skrevet

Lave lilla og høye med gult leopardmønster

Anonymous poster hash: b8b31...10e

Skrevet

Høye mørkelilla, høye svarte med spicky nagler på sidene, høye hvite med blå flekker(eller omvendt), høye svarte, lave svarte, høye røde og høye høyhelte hvite 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...