Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Hei, Lurer på om det er noen som har erfaringer med å dra på audition med 5-6 åringer? Det er for et kjent teaterstykke som skal settes opp her i byen vår, og de holder nå åpen audition for barn mellom 5-15 år. Lurer på å dra med 5-åringen da jeg vil tro dette er noe hun kan ha glede av. Men er redd for at det blir feil, eller ja, at hun ikke forstår hva det innebærer. Dette er jo selvsagt ikke noe hun har funnet ut av selv at hun vil, da hun ikke kan lese avisen hvor dette sto. Så føler jo at det er jeg som tar det valget for henne. Men pratet lenge med henne om hva det innebærer, og hun hadde fortsatt lyst..så. Noen som har erfaringer? Hvordan kan jeg forberede henne på hva som skal foregå på auditionen? Anonymous poster hash: af1a1...79d
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 Ville nok ikke gjort det hvis barnet ikke ønsket det selv. Det er MYE arbeid med teater, det er øvelser, lange dager, lange forestillinger. De er jo vant til barn, men jenta di må kunne ta instruks, vente på tur, gjøre slik hun får beskjed om, og hun må kunne spille en rolle (dvs gjøre seg om til en annen person). Hun må også ha lyst nok til faktisk å lære seg rollen sin utenat. Har hun noe teatererfaring fra tidligere? Anonymous poster hash: d2551...d5c
Venterpå#2 Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 Takk for svar. Jeg mener hun ikke kunne bedt om å blitt med i dette teaterstykket i og med at hun "ikke vet at det skal bli satt opp", om du skjønner hva jeg mener. Det finnes ikke noe teatergruppe er for barn før de begynner på skolen, så hun har ikke den erfaringen. Men hun har "alltid" vært typen som har levd seg inn i roller, holdt show og sunget og danset for oss..tenker bare hun hadde hatt så mye glede av å få vært med.. Men skal tenke mer på det, og evt rådføre meg med noen andre her før vi bestemmer oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå