Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Søker og søker men finner ingenting.. Vet at det går noen busser her jeg bor, men kun visse datoer.Før gikk vel timeekspressen til både svinesund og strømstad. Gjør de ikke det lengre? Eneste som kommer opp som alternativ er tog og buss med 3 byttinger som tar 3,5 time Anonymous poster hash: ac8e9...b8a
Iiiiik Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 Jo, det går busser. http://www.nettbuss.no/bestilling/velg-avgang
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 Jo, det går busser. http://www.nettbuss.no/bestilling/velg-avgang Hva skal jeg søke på da? Verken svinesund, nordby, strømstad eller sverige går an å søke på,, Har de spesielle holdeplassene sære navn? Anonymous poster hash: ac8e9...b8a
Iiiiik Skrevet 14. august 2015 #4 Skrevet 14. august 2015 Hvis du skriver Gøteborg, ser du i hvert fall at det går et par busser pr dag.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #5 Skrevet 14. august 2015 Hvis du skriver Gøteborg, ser du i hvert fall at det går et par busser pr dag. Jeg vil ikke til Gøteborg, hehe. Vil bare til svinesund eller strømstad Anonymous poster hash: ac8e9...b8a
Iiiiik Skrevet 14. august 2015 #6 Skrevet 14. august 2015 Hvis du skriver Gøteborg, ser du i hvert fall at det går et par busser pr dag. Jeg vil ikke til Gøteborg, hehe. Vil bare til svinesund eller strømstad Anonymous poster hash: ac8e9...b8a Men du skjønner kanskje at bussen til Gøteborg passerer Svinesund og avkjøringen til Strømstad?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #7 Skrevet 14. august 2015 Lettere å svare om jeg hadde visst hvor du bor og vil ta bussen fra. Anonymous poster hash: d7ed3...586
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #8 Skrevet 14. august 2015 Hvis du skriver Gøteborg, ser du i hvert fall at det går et par busser pr dag. Jeg vil ikke til Gøteborg, hehe. Vil bare til svinesund eller strømstad Anonymous poster hash: ac8e9...b8a Men du skjønner kanskje at bussen til Gøteborg passerer Svinesund og avkjøringen til Strømstad? Det står ikke under "stoppesteder" så nei, det skjønte jeg ikke. Anonymous poster hash: ac8e9...b8a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #9 Skrevet 14. august 2015 Lettere å svare om jeg hadde visst hvor du bor og vil ta bussen fra. Anonymous poster hash: d7ed3...586 Oslo Anonymous poster hash: ac8e9...b8a
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 14. august 2015 #10 Skrevet 14. august 2015 De kjører ikke til Sverige lengre, den time ekspressen. Du må bytte feks i Sarpsborg til buss som kjører til Halden eller Svinesundparken. Den som kjører til strømstad er 111 bussen 😄 Tungvindt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå