Gå til innhold

Kan ikke trøste barn på to

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en som er to år gammel, litt over, hvis ungen slår seg er mamma drittsekk. Det er MIN feilmt hn snubler og tryner, liksom. Roper "neeeei, neeei", slår seg vrang og kaster ting rundt. Hvis eg forsøker å trøste, blir jeg sparket og slått.

Man kan vel ikke LÆRE unger å takle smerte riktig, eller? Er jo ikke min feil at hn slår seg og faller.

Anonymous poster hash: 9c2db...edb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har en toåring med "drittsekk" i vokabularet? Det er jo i seg selv en kilde til bekymring.

Skrevet

Hva hender om du IKKE prøver å trøste, men sitter på avstand og sier "jeg ser du fikk vondt nå, mamma er like her om du vil ha trøst"?

Anonymous poster hash: 36286...de9
Skrevet

Hva hender om du IKKE prøver å trøste, men sitter på avstand og sier "jeg ser du fikk vondt nå, mamma er like her om du vil ha trøst"?   Anonymous poster hash: 36286...de9

Hører det ikke :P dessverre. Er opptatt av å skrike og utagere. Men det er noe som har skjedd nylig, vet ikke om det henger sammen med trassen å bli sinna av å få vondt.

Skrevet

Du har en toåring med "drittsekk" i vokabularet? Det er jo i seg selv en kilde til bekymring.

Da kan det nevnes at det er bekymringsverdig at du ikke evner å lese ting som alle andre. Men du kan få lære noe nytt, da: her jeg bor heter det å synes at noen er drittsekk. Det betyr ikke at man sier det til dem, og det betyr det samme som at man lett blir sint på noen.

Skrevet

Da kan det nevnes at det er bekymringsverdig at du ikke evner å lese ting som alle andre. Men du kan få lære noe nytt, da: her jeg bor heter det å synes at noen er drittsekk. Det betyr ikke at man sier det til dem, og det betyr det samme som at man lett blir sint på noen.

Du ser ikke at du tillegger en toåring et vulgært begrep som skurrer hos oppegående mennesker?

Anonymous poster hash: 633f4...b8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...