Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Skal kjøpe meg toms sko idag og tror jeg går for beige farge. Men passer den så å si til alt? Altså av farger? F.eks til blått? Jeg bruker str.36, hvilken str bør jeg gå for i toms? Anonymous poster hash: 6f534...488
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 Beige går til det meste, men jeg synes ikke beige og grått er fint sammen. De er normale i størrelsen. Du må kjøpe en tynn såle og ha i, skoene er veldig myke og den sålen som følger med flytter på seg og kommer til slutt opp av skoen bak vet hælen. Veldig fornøyd med de som slenge på seg i farten sko, men de er padde flate så du får vondt i bena etter kort tid og de er så myke i stoffet at de ganske fort blir slitt Anonymous poster hash: a78ac...d06
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 Beige går til det meste, men jeg synes ikke beige og grått er fint sammen. De er normale i størrelsen. Du må kjøpe en tynn såle og ha i, skoene er veldig myke og den sålen som følger med flytter på seg og kommer til slutt opp av skoen bak vet hælen. Veldig fornøyd med de som slenge på seg i farten sko, men de er padde flate så du får vondt i bena etter kort tid og de er så myke i stoffet at de ganske fort blir slittAnonymous poster hash: a78ac...d06 Tusen takk for utfyllende svar! Anonymous poster hash: 6f534...488
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #4 Skrevet 14. august 2015 Dytt Anonymous poster hash: 6f534...488
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #5 Skrevet 14. august 2015 Jeg har blå og svarte m glitter som passer til alt. Har ikke opplevd problem med sålen, men de er litt klamme og jeg må ha tynne sokker i. Litt små i størrelsen, men vier seg litt ut. Anonymous poster hash: a8eed...0b5
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #6 Skrevet 14. august 2015 Jeg har ørten Toms og sålen har aldri flytta på seg. Bruker dem i årevis. Fargen beige kunne ikke jeg valgt, da jeg bruker lite farger som passer godt. Tror jeg bruker de som er grå(brune) men absolutt ikke brune, og de mørkeblå mest. Anonymous poster hash: 919dc...a89
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #7 Skrevet 14. august 2015 Hva passer til beige da? Anonymous poster hash: 6f534...488
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #8 Skrevet 14. august 2015 Beige passer til det meste. Jeg har et par beige med gullprikker, syns de passer til meste. Jeg har flere par Toms, elsker dem, veldig behagelige å gå med, får ikke vondt i føttene selvom jeg har gått med dem en hel dag. De er store i størrelsen, og vier seg ut. De bør være trange (men ikke vonde) når du kjøper dem. Jeg bruker vanligvis str. 39 i sko. Kjøpte nylig to par Toms sko, et i 38 og et i 38,5. Det er forskjellig type stoff i de, så tror det er derfor jeg måtte ha forskjellig størrelse. Jeg bruker stort sett ikke sokker i dem. Vasker dem innimellom i vaskemaskinen (bruker vaskepose). Anonymous poster hash: 621ee...699
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #9 Skrevet 14. august 2015 Jeg går også ned i størrelse. Går barbeint i dem. Lukter aldri, men vasker dem i maskin når de er møkkete. Anonymous poster hash: 919dc...a89
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #10 Skrevet 14. august 2015 Beige passer til det meste. Jeg har et par beige med gullprikker, syns de passer til meste. Jeg har flere par Toms, elsker dem, veldig behagelige å gå med, får ikke vondt i føttene selvom jeg har gått med dem en hel dag. De er store i størrelsen, og vier seg ut. De bør være trange (men ikke vonde) når du kjøper dem. Jeg bruker vanligvis str. 39 i sko. Kjøpte nylig to par Toms sko, et i 38 og et i 38,5. Det er forskjellig type stoff i de, så tror det er derfor jeg måtte ha forskjellig størrelse. Jeg bruker stort sett ikke sokker i dem. Vasker dem innimellom i vaskemaskinen (bruker vaskepose). Anonymous poster hash: 621ee...699 Jeg prøvde 36 her om dagen, og fikk de ikke på meg. Problemet hos meg er at foten min er brei og jeg hater å ha for store sko. Anonymous poster hash: 6f534...488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå