Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Har søkt om ferie mens jeg er på aap, og fikk positiv svar igår. Sammen med svaret kom også innkallelse til samtale, samme dagen jeg kommer hjem fra ferie. Vi er hjemme i 03h og på morgen har jeg møte. Skjønner ikke hvorfor det måtte være samme dagen? ferien min er ødelagt, fordi jeg nå hele tiden kommer til å tenke på den samtalen. Sist gang skjedde det samme, dagen etter ferien hadde jeg møte. Begynner å tenke at saksbehandleren gjør det med vilje! Anonymous poster hash: 6a028...3a7
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 Virkelig? Ta deg sammen. Nyt ferien din og vær glad du bor i et land med gode sosialstønader Anonymous poster hash: 5cd37...001
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 Det er bare å ringe de for å endre tid for samtale. De setter bare opp timer etter sin kalender, tror ikke de sitter å finner timer som er vanskelige for klientene sine med vilje. Anonymous poster hash: f49ae...9df
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #4 Skrevet 14. august 2015 Da ringer du NAV, sier du har fått innvilget ferie og spør om møtet kan flyttes til dagen etter. Deretter spør du hva møtet går ut på, hva dere skal snakke om. Om du stresser deg mye opp, be om å få framskyvet møte til før ferien. Nå vet jeg ikke hvorfor du har noe med NAV å gjøre. Jeg har søkt ufør, navdamen vet jeg har en alvorlig sykdom og tar hensyn til dette. Hun forstår at møtene må legges opp etter sykdommen min dersom jeg skal kunne møte. Anonymous poster hash: f35a0...22a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #5 Skrevet 14. august 2015 Da ringer du NAV, sier du har fått innvilget ferie og spør om møtet kan flyttes til dagen etter. Deretter spør du hva møtet går ut på, hva dere skal snakke om. Om du stresser deg mye opp, be om å få framskyvet møte til før ferien. Nå vet jeg ikke hvorfor du har noe med NAV å gjøre. Jeg har søkt ufør, navdamen vet jeg har en alvorlig sykdom og tar hensyn til dette. Hun forstår at møtene må legges opp etter sykdommen min dersom jeg skal kunne møte.Anonymous poster hash: f35a0...22a Åå, jeg trodde at man ikke kunne flytte møtet, hvis det ikke var en god grunn. Takk! Jeg kan ikke hjelpe for det, jeg begynner å stresse med en gang og får ikke fred. Anonymous poster hash: 6a028...3a7
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #6 Skrevet 14. august 2015 Hvorfor i alle dager er du nervøs for samtalen?! Noe å skjule du, eller? Fint at du ringer og flytter den, så kanskje de får nyss i det du driver med! Anonymous poster hash: 03160...50f
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #7 Skrevet 14. august 2015 Hvorfor i alle dager er du nervøs for samtalen?! Noe å skjule du, eller? Fint at du ringer og flytter den, så kanskje de får nyss i det du driver med!Anonymous poster hash: 03160...50f Stått opp med feil ben eller? Snakk om å trykke andre ned. Jeg har i min tid vært på et møte med NAV, og jeg var super nervøs på forhånd. Og tenk, jeg hadde ingenting å skjule! Anonymous poster hash: 31752...b5b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #8 Skrevet 14. august 2015 Hvorfor i alle dager er du nervøs for samtalen?! Noe å skjule du, eller? Fint at du ringer og flytter den, så kanskje de får nyss i det du driver med!Anonymous poster hash: 03160...50f Herregud da! Har ingenting å skjule da. Bli alltid nervøs og gruer meg, vet ikke hvorfor. Fy faen så frekk du er! Du kjenner meg ikke. Anonymous poster hash: 6a028...3a7
Surogvanskelig Skrevet 14. august 2015 #9 Skrevet 14. august 2015 Da ringer du NAV, sier du har fått innvilget ferie og spør om møtet kan flyttes til dagen etter. Deretter spør du hva møtet går ut på, hva dere skal snakke om. Om du stresser deg mye opp, be om å få framskyvet møte til før ferien. Nå vet jeg ikke hvorfor du har noe med NAV å gjøre. Jeg har søkt ufør, navdamen vet jeg har en alvorlig sykdom og tar hensyn til dette. Hun forstår at møtene må legges opp etter sykdommen min dersom jeg skal kunne møte.Anonymous poster hash: f35a0...22a Åå, jeg trodde at man ikke kunne flytte møtet, hvis det ikke var en god grunn.Takk! Jeg kan ikke hjelpe for det, jeg begynner å stresse med en gang og får ikke fred. Anonymous poster hash: 6a028...3a7 Men hvis det ødelegger hele ferien er det vell en god grunn til å flytte møtet? Enten så prøver du å gjøre noe med det, eller så holder du kjeft.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #10 Skrevet 14. august 2015 Da ringer du NAV, sier du har fått innvilget ferie og spør om møtet kan flyttes til dagen etter. Deretter spør du hva møtet går ut på, hva dere skal snakke om. Om du stresser deg mye opp, be om å få framskyvet møte til før ferien. Nå vet jeg ikke hvorfor du har noe med NAV å gjøre. Jeg har søkt ufør, navdamen vet jeg har en alvorlig sykdom og tar hensyn til dette. Hun forstår at møtene må legges opp etter sykdommen min dersom jeg skal kunne møte.Anonymous poster hash: f35a0...22a Åå, jeg trodde at man ikke kunne flytte møtet, hvis det ikke var en god grunn.Takk! Jeg kan ikke hjelpe for det, jeg begynner å stresse med en gang og får ikke fred.Anonymous poster hash: 6a028...3a7 Men hvis det ødelegger hele ferien er det vell en god grunn til å flytte møtet? Enten så prøver du å gjøre noe med det, eller så holder du kjeft. Wow?! Her møter man på forståelse.. Anonymous poster hash: 6a028...3a7
Bebe_ Skrevet 14. august 2015 #11 Skrevet 14. august 2015 Da ringer du NAV, sier du har fått innvilget ferie og spør om møtet kan flyttes til dagen etter. Deretter spør du hva møtet går ut på, hva dere skal snakke om. Om du stresser deg mye opp, be om å få framskyvet møte til før ferien. Nå vet jeg ikke hvorfor du har noe med NAV å gjøre. Jeg har søkt ufør, navdamen vet jeg har en alvorlig sykdom og tar hensyn til dette. Hun forstår at møtene må legges opp etter sykdommen min dersom jeg skal kunne møte.Anonymous poster hash: f35a0...22a Åå, jeg trodde at man ikke kunne flytte møtet, hvis det ikke var en god grunn.Takk! Jeg kan ikke hjelpe for det, jeg begynner å stresse med en gang og får ikke fred.Anonymous poster hash: 6a028...3a7 Men hvis det ødelegger hele ferien er det vell en god grunn til å flytte møtet? Enten så prøver du å gjøre noe med det, eller så holder du kjeft. Du kledde nicket.
Surogvanskelig Skrevet 14. august 2015 #12 Skrevet 14. august 2015 Da ringer du NAV, sier du har fått innvilget ferie og spør om møtet kan flyttes til dagen etter. Deretter spør du hva møtet går ut på, hva dere skal snakke om. Om du stresser deg mye opp, be om å få framskyvet møte til før ferien. Nå vet jeg ikke hvorfor du har noe med NAV å gjøre. Jeg har søkt ufør, navdamen vet jeg har en alvorlig sykdom og tar hensyn til dette. Hun forstår at møtene må legges opp etter sykdommen min dersom jeg skal kunne møte.Anonymous poster hash: f35a0...22a Åå, jeg trodde at man ikke kunne flytte møtet, hvis det ikke var en god grunn.Takk! Jeg kan ikke hjelpe for det, jeg begynner å stresse med en gang og får ikke fred.Anonymous poster hash: 6a028...3a7 Men hvis det ødelegger hele ferien er det vell en god grunn til å flytte møtet? Enten så prøver du å gjøre noe med det, eller så holder du kjeft.Wow?! Her møter man på forståelse.. Anonymous poster hash: 6a028...3a7 Hadde du møtt litt mindre forståelse kanskje du hadde vært litt mindre tiltaksløs? Hvor vanskelig kan det være å spørre om å bytte et møte? Kanskje saksbehandler alltid legger møter til dagen med beste mening for hun tenker du er på topp da etter ferie.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #13 Skrevet 14. august 2015 Når ferien er slutt skal du jo være klar til å jobbe igjen. Da er det å forvente at du kan gå på et møte også. Hvis du ikke kan stille opp dagen etter at ferien er slutt burde du satt opp en dag ekstra ferie. Det er godt mulig møtet er satt på denne dagen av en grunn. Det er mange som gjerne vil tøye systemet og i praksiss ikke er for eksempel arbeidssøker fra dagen etter ferie. Anonymous poster hash: 49b93...e46
*Miss Marple* Skrevet 14. august 2015 #14 Skrevet 14. august 2015 Da ringer du NAV, sier du har fått innvilget ferie og spør om møtet kan flyttes til dagen etter. Deretter spør du hva møtet går ut på, hva dere skal snakke om. Om du stresser deg mye opp, be om å få framskyvet møte til før ferien. Nå vet jeg ikke hvorfor du har noe med NAV å gjøre. Jeg har søkt ufør, navdamen vet jeg har en alvorlig sykdom og tar hensyn til dette. Hun forstår at møtene må legges opp etter sykdommen min dersom jeg skal kunne møte.Anonymous poster hash: f35a0...22a Åå, jeg trodde at man ikke kunne flytte møtet, hvis det ikke var en god grunn.Takk! Jeg kan ikke hjelpe for det, jeg begynner å stresse med en gang og får ikke fred. Anonymous poster hash: 6a028...3a7 Men hvis det ødelegger hele ferien er det vell en god grunn til å flytte møtet? Enten så prøver du å gjøre noe med det, eller så holder du kjeft. Hvem er du til å be andre om å holde kjeft??? Har du noe med hva som blir skrevet her? Det er greit å prøve å være slagferdig og klar i talen, men å være ufyselig og ufin har du ingen rett til.
Gjest Skrevet 14. august 2015 #15 Skrevet 14. august 2015 Da ringer du helt enkelt om å få flyttet timen. Flyet deres kan jo være forsinket hjem o.l, så greit å ta dette møtet dagen etter feks. God ferie☺
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #16 Skrevet 14. august 2015 Ferien ødelagt??? Oi...... Anonymous poster hash: df3c0...e7a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #17 Skrevet 14. august 2015 Nav kan vel ikke vite at du kommer hjem midt på natten? Og du har nå tydeligvis søkt om en feriedag for lite hvis du kommer hjem på samme dato som møtet er. Med litt kommunikasjon ordner det seg nok. Anonymous poster hash: d76b7...362
Anonym bruker Skrevet 14. august 2015 #18 Skrevet 14. august 2015 For å få innvilget aap må man være i ett tiltak , eller klar for ett tiltak. Du har ikke ferie dagen du er innkalt på møte , for å få penger må man møte opp på møter NAV kaller inn til . Hadde du hatt ferie fra jobb , måtte du da ha gått på jobb når ferien var over . Om du trenger en dag for å hente deg inn må du dermed søke en feriedag tii . Anonymous poster hash: a1a58...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå